2777
2789
عنوان

سهمیه شیرخشک

102 بازدید | 14 پست

دوستان شما ماهی چندتا شیرخشک یارانه ای میگیرین؟

من نوزادم ۴ ماهشه، ماه پیش گف ۸تا میشه نمیدونم گرفتیم یا نه این ماه میگه ۴ تا چرا هی دارن کم میکنن؟؟

هرموقع احساس میکنم حرص و فشار نخوردم و دارم سالم زندگی میکنم میام نی نی سایت خودآزاری😂لطفا برای برآورده شدن حاجتم ی صلوات مهمونم کن😍🌷ممنونم دوست خوبم❤️ مجبور نیستیم هم نظر نیستیم ریپ بزنیمو نظرمونو تو حلق دیگران کنیم🤗

اگه کد ملی یه بچه شیر خار مادر رو نگیری کم میاری

ترکیدم😭😭 خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مطمعنی ؟از سال دوم چهار تا میشه که

اره ، امشب گفته به شوهرم ۴تاس کلا سهمیه الانم دوتا بیشتر نمیدم بهت

هرموقع احساس میکنم حرص و فشار نخوردم و دارم سالم زندگی میکنم میام نی نی سایت خودآزاری😂لطفا برای برآورده شدن حاجتم ی صلوات مهمونم کن😍🌷ممنونم دوست خوبم❤️ مجبور نیستیم هم نظر نیستیم ریپ بزنیمو نظرمونو تو حلق دیگران کنیم🤗

۸تا

پس چرا بمن نمیدن؟

هرموقع احساس میکنم حرص و فشار نخوردم و دارم سالم زندگی میکنم میام نی نی سایت خودآزاری😂لطفا برای برآورده شدن حاجتم ی صلوات مهمونم کن😍🌷ممنونم دوست خوبم❤️ مجبور نیستیم هم نظر نیستیم ریپ بزنیمو نظرمونو تو حلق دیگران کنیم🤗

شاید منظورش این یوده از این ماه سهمیتون ۴ تا مونده

ترکیدم😭😭 خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است
شاید منظورش این یوده از این ماه سهمیتون ۴ تا مونده

این ماه ک تازه شروع شده خواهر من😐

هرموقع احساس میکنم حرص و فشار نخوردم و دارم سالم زندگی میکنم میام نی نی سایت خودآزاری😂لطفا برای برآورده شدن حاجتم ی صلوات مهمونم کن😍🌷ممنونم دوست خوبم❤️ مجبور نیستیم هم نظر نیستیم ریپ بزنیمو نظرمونو تو حلق دیگران کنیم🤗

این ماه ک تازه شروع شده خواهر من😐

عه اره😂

ترکیدم😭😭 خاطره زایمانم بچه عجیب ترین موجود دنیاست...می اید،مادرت میکند،عاشقت میکند،رنجی ابدی را دروجودت میکارد،تا اخرین لحظه عمر عاشق نگهت میدارد وتمام...! بگمانم مادر بودن یک نوع دیوانگی ست، وقتی مادر میشوی رنجی ابدی سراغت می اید، رنجی نشات گرفته از عشق..،مادر که میشوی میخواهی جهان را برای فرزندت ارام کنی،میخواهی بهترین هارا از ان او کنی،وقتی می خزد،چهاردست وپامیرود،راه میرود ومیدود،توفقط تماشایش میکنی وقلبت برایش تند میتپد..❤از دردش نفست میگیرد روحت از بیماری اش زخم میشود،مادر که میشوی دیگر هیچ چیز جهان مثل قبل نخواهد بود،مادر که میشوی کس دیگری میشوی کسی که وجودش پر از عشق وجنون ودیوانگی است
اره ، امشب گفته به شوهرم ۴تاس کلا سهمیه الانم دوتا بیشتر نمیدم بهت

وای عزیزم

شیر مادر هم میخوره ؟

کم کم غذای کمکی هم باید شروع کنی

بچه من غذا نمیخوره

شیر آزاد میگیریم براش

و شیر پرچرب ماجان

البته بالای یکسال

وای عزیزم شیر مادر هم میخوره ؟کم کم غذای کمکی هم باید شروع کنی بچه من غذا نمیخوره شیر آزاد میگیریم ...

نه نخورد دیگه شیرمم کم بود خدایا چرا اینجوری میکنن باهامون الان باید چکار کنم جایی میشه اعتراض کرد؟

هرموقع احساس میکنم حرص و فشار نخوردم و دارم سالم زندگی میکنم میام نی نی سایت خودآزاری😂لطفا برای برآورده شدن حاجتم ی صلوات مهمونم کن😍🌷ممنونم دوست خوبم❤️ مجبور نیستیم هم نظر نیستیم ریپ بزنیمو نظرمونو تو حلق دیگران کنیم🤗

آخرین بار که چک کردم ۴ ماه قبل بود

۰ تا ۶ ماه ۱۰ عدد

تا یکسال ۷ عدد

بالای یکسال ۴ عدد





اگر کمتر دادن، شاید موجودی نداشتن

یا شاید کس دیگه از کدملی بچه استفاده می کنه

🖤🖤از حسین ابن علی هر چه بخواهی بدهد، تو زرنگ باش و از او نسل علی‌دوست بخواه🖤🖤                                                  Good behavior is very powerful; like a good medicine! #pharmacist                                                                                                                                             لطفاً اگر سؤالی دارید، تو یکی از تاپیک‌های خودم بپرسید. من خوشحال می‌شم اگر بتونم کمکتون کنم ولی متأسفانه نمی‌تونم همه اعلان‌هام رو چک کنم.
آخرین بار که چک کردم ۴ ماه قبل بود۰ تا ۶ ماه ۱۰ عددتا یکسال ۷ عددبالای یکسال ۴ عدداگر کمتر دادن، شای ...

چجوری بفهمم کس دیگه استفاده میکنه یا نه؟

هرموقع احساس میکنم حرص و فشار نخوردم و دارم سالم زندگی میکنم میام نی نی سایت خودآزاری😂لطفا برای برآورده شدن حاجتم ی صلوات مهمونم کن😍🌷ممنونم دوست خوبم❤️ مجبور نیستیم هم نظر نیستیم ریپ بزنیمو نظرمونو تو حلق دیگران کنیم🤗

چجوری بفهمم کس دیگه استفاده میکنه یا نه؟

نمیدونم



اول ماه برو داروخونه بگو هرچندتا میشه بهم بده

🖤🖤از حسین ابن علی هر چه بخواهی بدهد، تو زرنگ باش و از او نسل علی‌دوست بخواه🖤🖤                                                  Good behavior is very powerful; like a good medicine! #pharmacist                                                                                                                                             لطفاً اگر سؤالی دارید، تو یکی از تاپیک‌های خودم بپرسید. من خوشحال می‌شم اگر بتونم کمکتون کنم ولی متأسفانه نمی‌تونم همه اعلان‌هام رو چک کنم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز