2777
2789
عنوان

قدردانی

25 بازدید | 0 پست

سلام بچه ها. من تازگی دندونامو ایمپلنت کردم. پیش دکتری که هرچی بگم از مهارت و مهربانی و مردمداریش بگم کم گفتم . حسابی با شرایط من برای پرداخت کنار اومد. چون من خودم هزینه ایمپلنت دندونامو جور کردم. حالا می خوام اگر ایده ای برای قدردانی دارین بهم بگین

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز