2777
2789
عنوان

یلدای مدرسه

544 بازدید | 17 پست

دخترم کلی ذوق داشت و رفت

چند روز هم هی لباس انتخاب میکرد برای عکاسی مدرسه و با دوستش برای هم عکس لباس میفرستادن

بعد پسرم پیش دبستانیه

نرفت

گرفت خوابید

گفت شب یلداست

صبح یلدا که نیست

نمیدونم چرا این بچه انقدر افسرده هست

مشاور هم رفتیم

رفتار من و شوهرم و خانواده من هم با دوتاشون یکسانه

تازه خانواده همسرم پسرم رو خیلی دوست دارن ولی با دخترم لج میکنن اما به جاش پسرم افسرده هست

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

حالا مسئله فقط یلدا نیست

کلاً اینجوریه

میریم لباس بخریم دخترم ۱۰ دست لباس میخره پسرم میگه هیچی نمیخوام و دیگه خودمون براش باید یه چیزی بیاریم

اسباب بازی نمیخواد

همونی هم که خودمون میخریم رو دلش برای بچه های فامیل میسوزه میده به اون ها

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پسرا کلا ایین مدلین

گفتی اگر مخالفیم ریپلای نکنیم ولی خب من ریپلای کردم😅

من داداشم رو یادمه

و چندتا بچه ی دیگه فامیل هیچ کدوم انقدر افسرده نبودن

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

گفتی اگر مخالفیم ریپلای نکنیم ولی خب من ریپلای کردم😅من داداشم رو یادمهو چندتا بچه ی دیگه فامیل هیچ ...

پیرمرد درونش فعاله پسرت😁 بعصیا اینجوری با اخلاقای بزرگتری ب دنیا میان

اگه مخالف نظرمی ریپلای نکن😁 
پسرا نسبت به این چیزا بی ذوق تر و بی حس ترن. من دوتا داداش دارم واسه مناسبتا من به شدت ذوق دارم و.. ...

کلا به همه چی بی ذوقه

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

۵ سال و چندماه

عزیزم چجوری افسرده گفتی ب این سن بچه🥴

خوشش نمیاد خب

دختر من میگه مهدکودک نمیرم مدرسه هم نمیرم الان باید بگم افسردس؟؟پنج سالشه

چه حوصله ای دارین برای تلافی..به قول محمود درویش:``همین تورا بس که من دیگرتورا آنطور که میدیدم نمی بینم``

حالا مسئله فقط یلدا نیستکلاً اینجوریهمیریم لباس بخریم دخترم ۱۰ دست لباس میخره پسرم میگه هیچی نمیخوام ...

پسر ابجیه منم اینجوری بود از اول پسرا این مدلین

چون با دخترت مقایسه میکنی برات عجیب میاد

حتی ب خوراکی هم ذوق نمیکنه دیگه لباسو اینا بماند

چه حوصله ای دارین برای تلافی..به قول محمود درویش:``همین تورا بس که من دیگرتورا آنطور که میدیدم نمی بینم``

بابا بچس افسرده یعنی چی هر کی یه جوره پسر من اینقدر ذوقش بالاس برا هر چیزی والله ما کلافه اییم از دس ...

خوشبحالت

خدا حفظش کنه♥️

[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

لیپدما

vienaaa | 22 ثانیه پیش

کسی میدونه

sm_2000 | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز