2777
2789
عنوان

چرا دختری که

1129 بازدید | 104 پست

فرض کنین ی دختری خیلی گذشته پاکی داشته....تو هیچ رابطه عاطفی و..ایی با جنس مخالف حتی در حد چتم نبوده

بعد نامزد میکنه با ی پسر ظاهرا خوب

و پسره در میاد از اونا ک تو گذشته اشون ی تپه ..ندارن.. ولی بعدش تصمیم گرفته خوب باشه

این انصاف خداست؟

اکانت واگذار شد

گذشته هر کس ب خودش ربط داره اما اینکه پسره تصمیم گرفته خوب باشه این عالیه و اوکیه. بعدشم انصاف رو اینطوری معنی نکن شاید پسره یه اخلاقای خوبی داره یا یه چیزایی داره ک خدا انصافشو توی اونجا نشون داده.

هیچ اجنبی دلش برای ایران نمی سوزه ....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گذشته هر کس ب خودش ربط داره اما اینکه پسره تصمیم گرفته خوب باشه این عالیه و اوکیه. بعدشم انصاف رو ای ...

ه اون پسر ۴روز بعد ازدواج دوباره فسلش یاد هندوستان کرد چی

اصن چرا وقتی میدونست نمیشه از هیچ راهی فهمید ب دختره گفت ..

ولی اخه مگ نمیگن دختر پاک نصیب پسر پاک و برعکس..اونک با همه خاطره داره و این ..

اکانت واگذار شد

عدالت خدا حرف نداره احتمالا پشت پرده یه چیز هایی هست که فقط خدا ازش خبر داره

                                                                                                                 *اگه میتونی تصور کنی پس میتونی انجامش بدی*💪
بعد ازدواج خوب بوده پس گذشته پسر تو گذشته مونده لازم نیست ....

اجی ..اگ ۴روز بعد ازدواج دوباره فیلش یاد هندوستان کرد چی

بعد چرا اصن باید بگه همچین چیزیو از گذشتش

خودش گفته بود چون دوست دارم نمیخوام ۱۰سال بعد بهم بگی تو تا حالا بم دروغ گفتی نگا تو چشات کنم و باز دروغ بگم....ولی از لحظه ایی ک دیدمت حتی سرمم بلند نکردم اشتباهی ادمیو ببینم و...ولی چرت

اکانت واگذار شد

نمیدونم

خیلی چیزها تقدیره و فقط دیت خداست

گاهی پذیرش بی چون و چرا تقدیر حدا راه چاره هست

هر کس نظری داره و فلسفه ای اگه با فلسفه و نظر شخصی من مخالفی تعارض نکن چون کم پیش میاد نظرمو عوض کنم زندگی خیلی چیزا یادم داد فهمیدم عشق فقط خداست

عدالت خدا حرف نداره احتمالا پشت پرده یه چیز هایی هست که فقط خدا ازش خبر داره

مثلا چیا اجی

دختره رو میدونم بخدا هیچ خطایی تو رابطه با پسر و....اصلا نداشته

اکانت واگذار شد

چون اون پسر کار کشته و می دونه کجا بایدبره

این دقیقاآاا درسته..چون بارها امگفته بود شخصیتت ی طوری بود اصن حیفم میود نزدیکت شم یا هرچی فقط گفتم کاش این دختر واسه من میشد

اکانت واگذار شد

چه تقدیر تلخی

همه تقدیر ها قرار نیست شیرین باشن

گاهی ملس

گاهی تلخ

گاهی شیرین

فقط قبل بچه دار شدن فک کن همون بدون بچه طلاق بگیر

هر کس نظری داره و فلسفه ای اگه با فلسفه و نظر شخصی من مخالفی تعارض نکن چون کم پیش میاد نظرمو عوض کنم زندگی خیلی چیزا یادم داد فهمیدم عشق فقط خداست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

بیکاری

sahra6677 | 44 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز