12ambl68 مدیر استارتر عضویت: 1404/06/29 تعداد پست: 1368 عنوان مدلینگ خودنمایی 1919 بازدید | 18 پست به نظرتون کسی که مدله آدم خودنماییه؟؟؟منظورم مدل بودن تو ایرانه کاربر آقا 1404/09/29 | 22:13 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
حاجت_رسا عضویت: 1404/02/15 تعداد پست: 37 نه بعضیا اعتماد ب نفس دارن دوس دارن مدل بشن خدای مهربون هنوزم درِ اجابت رو باز گذاشته…هر پست من یه نیت قشنگه، یه امید برای دلهاتون چَنِل تلگرامم واسه حاجَت روایی شما✨@hamd_sure
خورشید_آبی_ عضویت: 1403/12/29 تعداد پست: 2552 اکثر مدل هایی که ایران فعالیت دارن استاندارد های یک مدل ندارن ! پس قبولشون ندارم مگر تعداد اندکی مثل اون خانوم که کت واک میکردن و مدل معروف خارجی تحسينشون کرده بودن شروع مجدد: ۳۰ آذر ۴۰۴ اولی
suesue عضویت: 1398/02/02 تعداد پست: 819 منظورت اینه شخصیتش خودنماست؟ خب آره با احتمال زیادی اینطوره مگه بخاطر مسایل مالی مجبوری اینکارو بکنه.
12ambl68 مدیر استارتر عضویت: 1404/06/29 تعداد پست: 1368 منظورت اینه شخصیتش خودنماست؟ خب آره با احتمال زیادی اینطوره مگه بخاطر مسایل مالی مجبوری اینکارو بکنه ... ولی تو ایران لباسا پوشیدست بازم خودنماییه؟؟؟ کاربر آقا
خورشید_آبی_ عضویت: 1403/12/29 تعداد پست: 2552 ولی تو ایران لباسا پوشیدست بازم خودنماییه؟؟؟ خود نمایی با بدن نمایی متفاوته ! شروع مجدد: ۳۰ آذر ۴۰۴ اولی
suesue عضویت: 1398/02/02 تعداد پست: 819 ولی تو ایران لباسا پوشیدست بازم خودنماییه؟؟؟ من از نظر شخصیتی گفتم نه نوع لباس یا ذات کار مدلینگ. چون یه مدل ممکنه با هر لباسی کار کنه.
12ambl68 مدیر استارتر عضویت: 1404/06/29 تعداد پست: 1368 من از نظر شخصیتی گفتم نه نوع لباس یا ذات کار مدلینگ. چون یه مدل ممکنه با هر لباسی کار کنه. نه با هر لباسی کار نمی کنم فقط لباسای پوشیده کاربر آقا
گلابی_پلاسیده عضویت: 1403/08/04 تعداد پست: 7588 نه ربطی نداره واقعا ز چهره توان دید رنگ درون /نگردد سیه دل سپید از برون🕊️
خورشید_آبی_ عضویت: 1403/12/29 تعداد پست: 2552 از نظر دینی چی ؟؟؟اشکال داره ؟؟؟ نه بابا چه اشکالی مهمه مگه براتون؟برهنه که قرار نیست بشید شروع مجدد: ۳۰ آذر ۴۰۴ اولی
خورشید_آبی_ عضویت: 1403/12/29 تعداد پست: 2552 پسرتون گذاشتید مهد؟ خوبه اوضاع مهد ؟ میخوایم خواهر زاده ام بذاریم دو دل هستیم شروع مجدد: ۳۰ آذر ۴۰۴ اولی
12ambl68 مدیر استارتر عضویت: 1404/06/29 تعداد پست: 1368 نه بابا چه اشکالی مهمه مگه براتون؟برهنه که قرار نیست بشید نه آخه دیروز داشتم حرف می زدم با بچه ها تو دانشگاه راجبش استاد اندیشه اسلامی بهم گفت چه آدم خودنمایی هستی واسه همین پرسیدم کاربر آقا