من یک ماه پیش اکسم پی داد وخب یماه حرف زدیم اینا و خلاصه گف بک بزنیم و منم برگشتم
ده روزه تو رابطه ایم خدایی انقد تغییرات داشته که میتونم بگم بهترینه
حتی من رو اکانتاش رفتم
دلیل کاتمون خیانت نبوده فقد اختلاف اخلاق بود
خلاصه که من هنوز دوسش دارم ولی ذوق ندارم ذوق و شور قبلا رو ندارم حس میکنم سنگدل شد دیشب جوابشو نمیدادم هعی پی داد که چرا جواب نمیدم
کلی بهم توجه میکنه محبت میکنه من نمدونم چ مرگم شده حالا اینهمه خودمو میکشتم ک برگرده هاع