2777
2789
یا خدا این چیه دیکه ؟؟

یه نوع عمل کم تهاجمی و.برای برداشتن فیبروم و کیست و منم برای برداشتن سپتومم یا همون دیواره رحم باید انجام بدم

برای مامان شدنم یه صلوات بفرس ممنونم🌹❤️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


عزیزم خوبیسپتوم داری؟کی میری انتقال؟منم فقط دوتا جنین دارم

مرسی عزیزم شما خوبی؟آره سپتوم دارم من هنوز پانکچر نشدم 🥲

برای مامان شدنم یه صلوات بفرس ممنونم🌹❤️
سپتوم از کجا مشخص میشه؟من موقع سونوی واژینال سمت چپم درد میکنهدنبال علتش میگردم

من یه جا عکس رنگی رفتم کیفیت نداشت ولی بازم مشخص بود بعد دکتر سونو سه بعدی کرد اونجا واضح معلوم شد ولی سپتوم باعث درد نمیشه

برای مامان شدنم یه صلوات بفرس ممنونم🌹❤️
من یه جا عکس رنگی رفتم کیفیت نداشت ولی بازم مشخص بود بعد دکتر سونو سه بعدی کرد اونجا واضح معلوم شد و ...

ممنون عزیزم

دوتا جنین دارم

نمیدونم علت منفی شدنهای دفعه پیشم چیبود

خودم میگم کیفیت پایین جنین

هر چند دو تاکامکپ آ بودن

۴ روزه

😉

ممنون عزیزمدوتا جنین دارمنمیدونم علت منفی شدنهای دفعه پیشم چیبودخودم میگم کیفیت پایین جنین هر چند دو ...

قربونت گلم ❤️ اینجور که میگی کیفیت جنینات خوب بوده مشکل از جای دیگس حتماً بررسی کن آزمایش ایمنی انعقادی اگه ندادی بده

برای مامان شدنم یه صلوات بفرس ممنونم🌹❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز