imhanam مدیر استارتر عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 7387 عنوان حس میکنم 67 بازدید | 11 پست همه ی آدما موفقن و خوشبخت فقط منم که از همه جا موندمتو اطراف و فامیل میبینم همه زندگی عالی یکسره تفریح خوشگذرونی یا استوری اینستای دوستام میبینم همه با خانواده شوهر اوکی صمیمی و... 1404/09/28 | 02:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ghormesabziiiii عضویت: 1403/03/27 تعداد پست: 12005 چقدر طرز فکرت شبیه رفیق منه متعهدم m))))🥹 درخواست نده :)
ماه۰۰2 عضویت: 1403/01/20 تعداد پست: 2902 لطفا حس نکن چون حست خرابه طرفدار دو آتیشه قانون ب ب ب : به من چه به تو چه به ماچه همه چیز از درون تو آغاز میشود
imhanam مدیر استارتر عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 7387 لطفا حس نکن چون حست خرابه چرافقط حس نیست دارم میبینم
imhanam مدیر استارتر عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 7387 منم چون هی مشکلات برام پیش میاد نمیتونم پیشرفت کنم امیدوارم حل شه🥲
گلپونه403 عضویت: 1401/03/24 تعداد پست: 330 هیچوقت به ظاهر زندگی هیچکس اعتماد نکردم تو نمیدونی هرکس توخونش با چه مشکلاتی سر و کله میزنه پست و استوری رو که ول کن همش چرت و تظاهره خدایا راضیم به رضایت خیر و صلاحت رو برام مقدر کن 🤍
ماه۰۰2 عضویت: 1403/01/20 تعداد پست: 2902 چرافقط حس نیست دارم میبینم تو زندگیشون نیستی طرفدار دو آتیشه قانون ب ب ب : به من چه به تو چه به ماچه همه چیز از درون تو آغاز میشود
imhanam مدیر استارتر عضویت: 1403/11/03 تعداد پست: 7387 ممنونم عزیزم خداکنه همه خوشبخت سالم باشن الهی آمین