2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

74 بازدید | 12 پست

سلام. بچه ها من چند ساله دارم جایی کار می کنم. حقوقم خیلی کمه. بدون بیمه. حالا کاری واسم پیدا شده شرایطش بهتره. ولی تا دو روز دیگه و زود نیزو می خواد. از طرفی اینجا که هستم فقط من تنهام تو دفتر. و مشکله برام یهویی برم. چی کار کنم؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیاد خودش.

بگو ديگه مشكل خودته. اگه حقوقمو زياد ميكني تا بمونم. بيمه هم واسم رد كن.

وگرنه خودش ميدونه. بگو دنبال كسي بگرده.

البته به تندي نگي كه بد شه و اون هم ضرر كنه(اخه حس كردم تند نوشتم)

سلامتي و تعجيل فرج امام زمان صلوات. اگر سوال شرعي داري حتما بزن اين شماره. حرم امام رضا(ع). ٠٥١٣٢٠٢٠

اگر اطمینان به این داری که این جای جدید ماندگار تر و امنیت شغلی بالاتری داره برو

افرين. نكته خوبي بود. خوشم اومد

سلامتي و تعجيل فرج امام زمان صلوات. اگر سوال شرعي داري حتما بزن اين شماره. حرم امام رضا(ع). ٠٥١٣٢٠٢٠

بگو به کارفرمای فعلیت مشکل خانوادگی برات پیش اومده مرخصی بدوم حقوق میخای بیست روز . توی بیست روزم او ...

موضوع اینکه این همه مرخصی نمی ده. چون کسی نیس به جام بیاد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز