خیلی لاغررم، انواع دارو رو امتحان کردم: گین آپ ، جوانه گندم ، سیپرو هیتادین ، زینک ، روی ، اپتی آپ ، مخمر آبجو و ...
تخمه ، آجیل ، حلوا شکری ، کیک ، معجون همه چی هم مرتب میخورم ولی نمیشههه
فقط چند سال پیش رفتم پیش یع دکتر انقد چاق شده بودم ، دماغم خوشگل شده بود، صورت تپل ولی داروهاش دست ساز بود و خودش میداد یعنی داروخونه نمیداد و خب من دیگه نرفتم چون میگفتن ضرر داره
تو رو خدا ، عروسی هم داریم تو فامیل میخام چاق بشم