2777
2789
عنوان

پوشک نی نی

| مشاهده متن کامل بحث + 426 بازدید | 30 پست

منم پسرم ۹ ماهشه همش پمپرز استفاده کردم هرچی به شوهرم میگم یه مارک دیگه بخر قبول نمیکنه ولی گرون درمیاد 

سر اولی مولفیکس ترک استفاده میکردیم خوب بود الان ایرانی شده کیفیتش بد شده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من تا حالا مولفیکس میگرفتم ولی جدیدا بد شده وقتی یه کم ادرار توش میمونه انگار سنگ یه چیزی توش سفت میشه مای بی بی هم گرفتم یه بسته گرفتم خوب بود بسته بعدی عکس روی پوشک فرق داشت کیفیتشم خوب نبود بارلی گرفتم خوب بود فعلا میخوام بارلی بگیرم

آره دیگه بدیش اینه وقتی پمپرز و پریما استفاده میکنی دیگه هیچ مارکی به دلت نمیشینه 👍

واقعا همین طوره حالا مای بی بی روامتحان میکنم ببینم چطوره 

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

عزیزم اگه خوب بود بگو منم بگیرم 👍😊

چشم حتما همین جا میگم بعدا

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

ممنون عزیزم 😙

سلام دوست عزیزم 

من سه بسته پوشک مای بی بی استفاده کردم خوب بود قرار بود خبربدم فقط پمپرز سایز ۵ میگیرم اینو ۴ پلاس میگیرم

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

ایرانیا هر چی استفاده کردیم یا حساسیت داشته یا نم میده

من درتوان دیگه نیست واقعاخارجی بخرم شده بسته ای ۱۱۰ اونم به زور گیرمیاد

هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز