2777
2789
عنوان

برف َشدید👍👍👍

180 بازدید | 0 پست

الان دیدم کارشناس هواشناسی میگفت تو یکی دو هفته ی آینده برف شدیدی باریدن میگیره که در ۱۰سال اخیر بی سابقه هست

حالا میان اینقدر میگن فلان کم داریم بیسار کم داریم

کسی منکر این نيست که صرفه جویی خیلی خوبه اما اینکه همش بخواین مردم توی دلهره اضطراب بدبختی نگه دارید خدارو خوش نمیاد


خلاصه اینکه خدا میده اما اینا....


چرا مردم همیشه در نداری فقر بدبختی باید غوطه ور باشن و همیشه چشمشون به دست بقیه باشه


مردم نباید توی این وضعیت باشن باید مثل این اعراب خلیج فارس لذت دنیارو ببرن و.....

سعید🦋گیج شدم!!!!!!متلک بود!؟منظورت کیه،با منی!!؟

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز