الان دیدم کارشناس هواشناسی میگفت تو یکی دو هفته ی آینده برف شدیدی باریدن میگیره که در ۱۰سال اخیر بی سابقه هست
حالا میان اینقدر میگن فلان کم داریم بیسار کم داریم
کسی منکر این نيست که صرفه جویی خیلی خوبه اما اینکه همش بخواین مردم توی دلهره اضطراب بدبختی نگه دارید خدارو خوش نمیاد
خلاصه اینکه خدا میده اما اینا....
چرا مردم همیشه در نداری فقر بدبختی باید غوطه ور باشن و همیشه چشمشون به دست بقیه باشه
مردم نباید توی این وضعیت باشن باید مثل این اعراب خلیج فارس لذت دنیارو ببرن و.....