2777
2789
عنوان

ادكلن خوب

| مشاهده متن کامل بحث + 255 بازدید | 28 پست
فرق عطر و ادکلن چیست؟    

خب ادکلن گرونتره وماندگاریش بیشتره وبرنده دیگه خخ یجورایی کلاسش بیشتره

ولی عطر ازرونتره  البته بستگی ب عطرش داره. 

ادکلن همیت بلکن افغان اونموقه ک من پرسیدم 800تومن بود ولی عطرشو گرمی 15میخرم چهار پنج گرم میخرم وفیکساتور میگم بزنه  

سر بچه هاتونو از سانروف بیرون نیارین .شاید یکی بچش سر نداشته باشه دلش بشکنه   
خيلي خوبه منم دوسش دارم😍😍😍😍😍

اره نعلتییی😂💞

فقط حیف ک نمیشه رو لباسای رنگی ورنگ روشن زیاد بزنی 

سر بچه هاتونو از سانروف بیرون نیارین .شاید یکی بچش سر نداشته باشه دلش بشکنه   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب ادکلن گرونتره وماندگاریش بیشتره وبرنده دیگه خخ یجورایی کلاسش بیشتره ولی عطر ازرونتره  البته ...

همسرم ٦٠٠ خريده گرون شده يعني 😐😐😐😐😐

خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻

همسرم ٦٠٠ خريده گرون شده يعني 😐😐😐😐😐

لابد گرون شده 

از ی فروشگاه اینترنتی قیمت گرفتم من  دیگه نمیدونممم والا اینروزا اب خوردنم گرون میشه😂

سر بچه هاتونو از سانروف بیرون نیارین .شاید یکی بچش سر نداشته باشه دلش بشکنه   
لابد گرون شده  از ی فروشگاه اینترنتی قیمت گرفتم من  دیگه نمیدونممم والا اینروزا اب خوردنم ...

اره پس قطعاگرون شده عزيزم

خدای بزرگم یه بار دیگه بهم لطف کن 🥲دخترمو بهم برگردون 🤲🏻

خب ادکلن گرونتره وماندگاریش بیشتره وبرنده دیگه خخ یجورایی کلاسش بیشتره ولی عطر ازرونتره  البته ...

چجوری میخری؟ تو شیشه ادکلن هست؟

عکسش رو میفرشتی؟ 

امروز ۳ اتفاق عالی برای من خواهد افتاد ......
خب ادکلن گرونتره وماندگاریش بیشتره وبرنده دیگه خخ یجورایی کلاسش بیشتره ولی عطر ازرونتره  البته ...

فیکساتور چیه؟ برا چی استفاده میشه؟ 

امروز ۳ اتفاق عالی برای من خواهد افتاد ......
فیکساتور چیه؟ برا چی استفاده میشه؟ 

فیکساتور دقیق نمیدونم چیه ولی وقتی میریزن تو عطر هم حجمش بیشتر میشه هم رقیق تر میشه اما ماندگاری عطرو میاره پایین مثلا اگه تو حالت عادی یه هفته بمونه با فیکساتور میشه 4روز ماندگاری

سر بچه هاتونو از سانروف بیرون نیارین .شاید یکی بچش سر نداشته باشه دلش بشکنه   
چجوری میخری؟ تو شیشه ادکلن هست؟ عکسش رو میفرشتی؟ 

میرم عطر فروشیای خوب میگم مثلا دو میلی گرم عطر بلک افغان بم بده اگرم فیکساتور خاستی به فروشنده میگی برات میزنه 

سر بچه هاتونو از سانروف بیرون نیارین .شاید یکی بچش سر نداشته باشه دلش بشکنه   

من عطر اصلا نمیتونم بزنم به شدت سر درد میگیرم

او را نه تنها دوست داشتم                                                      بلکه همه ذرات تنم                                                                او را میخاست  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز