😁😁
ببین کلا مردا به خصوص کسی که خیانت میکنه ، عتیقه هایی نیسن که آدم انگیزه داشته باشه واسه حفظ کردنشون. همینجوری هم خیلی از مردا آدمای خوبی نیسن به خصوص مردای ایرانی. حالا فک کن خیانت هم بکنن. دیگه بعید میدونم یه زن تا این حد خواهان یه مرد خیانتکار باشه. مگه اینکه خودِ زنه هم خیانت کنه و دیگه واسش مهم نباشه.
همیشه موردای استثنا هم هستن ولی من درباره اکثریت میگم. و تا حالا ندیدم کسی با وجود خیانت زندگیشو ادامه بده. ولی چن مورد دیدم زندگی ها با چن تا بچه به خاطر خیانت از هم پاشیده. و خودمم باشم با چن تا بچه باز زندگی رو ترک میکنم.
دیگه تو خودت تصمیم بگیر. آدما نمیتونن خودشونو جای هم بذارن و من درکت نمیکنم.