2777
2789
عنوان

میشه لطفا بیایید

51 بازدید | 5 پست

شده بی دلیل گریه کنید؟

بی دلیل استرس و اضطراب داشته باشید

بی دلیل یه غم بزرگی رو حس کنید همیشه و بغض تو گلوتون باشه؟

دلیلش چیه؟ اونایی که تجربه داشتن و خوب شدن میشه بگید به چه علت اینجوری بودین و چیکار کردین خوب شدین

قطعا دلیل داره دچار این حالات هستم ولی نمیدونم و نمیتونم دلیلشو پیدا کنم انگار قبلا دچار آسیب شدم و یادم نمیاد یا دچار تروما شدم

فقط میخوام بدونم چرا

یه سوال ازت دارم : اگر فردا بیدار شدی دیدی پیر شدی به نظرت خوشحال میشی؟ معلومه که نه. پس بالاخره یه روزی پیر میشی و وقتی اون روز از راه برسه باور کن دلت نمیخواد هیچ پشیمونی داشته باشی. زندگی کوتاه تر از اونیه که برای خوشحالیه بقیه وقت بزاری یا نگران نظر مردم باشی. تنها چیزی که اهمیت داره نظر خودته اگه از شغلت متنفری استعفا بده. اگه میخوای یه سفر بری پس برو. اگه کسایی که دوستشون داری رو بهشون بگو تا دیر نشده غرورو بزار کنار مامانت بابات همسرت دوستت برادرت خواهرت رو با عشق بغل کن و بگو دوستشون داری و بزار یه چیز دیگه بهت یادآوری کنم : پدر و مادرت و هرکس دیگه ای قرار نیست برای همیشه کنارت باشن الان که جوونی شاید ساده به نظر بیاد ولی وقتی هرچی پیرتر میشی و سنت بالاتر میره غم این موضوع همیشه هست و عادی نمیشه. پس قدر عزیزانت رو بدون و یک چیزو بهم قول بده که برای خودت زندگی کنی. ترس از قضاوت شدن و حس تایید نشدن مانع از رسیدن تو به خوشبختی و شادی میشن🌱🌹🪷

همین الان یه ساعت عررر زدم بعد رفتمحموم الانمدر خدمتتونم

چالش۱۵ کیلو لاغری در ۳ماه تاریخ شروع۱۰/۲/۱۴۰۵ {وزن ۸۳,۶۰۰} ،وزن کشی اول ۱۶/۲{وزن۸۱,۴۰۰}،وزن کشی دوم۲۳/۲{۸۰,۶۰۰}وزن کشی سوم 30/2{وزن ۷۹,۴۰۰} ،وزن کشی چهارم ۶/۳{۷۹}،وزن کشی پنجم ۱۴/۳ {78}.وزن کشی ششم۲۴/۳{۷۷}

همین الان یه ساعت عررر زدم بعد رفتمحموم الانمدر خدمتتونم

توام بی دلیل گریه کردی؟

نمیدونم چمه

حس میکنم یه چیزی هنوز تو اعماق وجودم حل نشده

یه سوال ازت دارم : اگر فردا بیدار شدی دیدی پیر شدی به نظرت خوشحال میشی؟ معلومه که نه. پس بالاخره یه روزی پیر میشی و وقتی اون روز از راه برسه باور کن دلت نمیخواد هیچ پشیمونی داشته باشی. زندگی کوتاه تر از اونیه که برای خوشحالیه بقیه وقت بزاری یا نگران نظر مردم باشی. تنها چیزی که اهمیت داره نظر خودته اگه از شغلت متنفری استعفا بده. اگه میخوای یه سفر بری پس برو. اگه کسایی که دوستشون داری رو بهشون بگو تا دیر نشده غرورو بزار کنار مامانت بابات همسرت دوستت برادرت خواهرت رو با عشق بغل کن و بگو دوستشون داری و بزار یه چیز دیگه بهت یادآوری کنم : پدر و مادرت و هرکس دیگه ای قرار نیست برای همیشه کنارت باشن الان که جوونی شاید ساده به نظر بیاد ولی وقتی هرچی پیرتر میشی و سنت بالاتر میره غم این موضوع همیشه هست و عادی نمیشه. پس قدر عزیزانت رو بدون و یک چیزو بهم قول بده که برای خودت زندگی کنی. ترس از قضاوت شدن و حس تایید نشدن مانع از رسیدن تو به خوشبختی و شادی میشن🌱🌹🪷

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

توام بی دلیل گریه کردی؟نمیدونم چمهحس میکنم یه چیزی هنوز تو اعماق وجودم حل نشده

اره کلا غمگینم از هیچیم لذت نمیبرم

چالش۱۵ کیلو لاغری در ۳ماه تاریخ شروع۱۰/۲/۱۴۰۵ {وزن ۸۳,۶۰۰} ،وزن کشی اول ۱۶/۲{وزن۸۱,۴۰۰}،وزن کشی دوم۲۳/۲{۸۰,۶۰۰}وزن کشی سوم 30/2{وزن ۷۹,۴۰۰} ،وزن کشی چهارم ۶/۳{۷۹}،وزن کشی پنجم ۱۴/۳ {78}.وزن کشی ششم۲۴/۳{۷۷}

درخواست دوستی قبول نمیکنم ببخشید

فقط دنبال راه حل هستم اگر میتونید همینجا بهم بگید ممنونم 🙏

یه سوال ازت دارم : اگر فردا بیدار شدی دیدی پیر شدی به نظرت خوشحال میشی؟ معلومه که نه. پس بالاخره یه روزی پیر میشی و وقتی اون روز از راه برسه باور کن دلت نمیخواد هیچ پشیمونی داشته باشی. زندگی کوتاه تر از اونیه که برای خوشحالیه بقیه وقت بزاری یا نگران نظر مردم باشی. تنها چیزی که اهمیت داره نظر خودته اگه از شغلت متنفری استعفا بده. اگه میخوای یه سفر بری پس برو. اگه کسایی که دوستشون داری رو بهشون بگو تا دیر نشده غرورو بزار کنار مامانت بابات همسرت دوستت برادرت خواهرت رو با عشق بغل کن و بگو دوستشون داری و بزار یه چیز دیگه بهت یادآوری کنم : پدر و مادرت و هرکس دیگه ای قرار نیست برای همیشه کنارت باشن الان که جوونی شاید ساده به نظر بیاد ولی وقتی هرچی پیرتر میشی و سنت بالاتر میره غم این موضوع همیشه هست و عادی نمیشه. پس قدر عزیزانت رو بدون و یک چیزو بهم قول بده که برای خودت زندگی کنی. ترس از قضاوت شدن و حس تایید نشدن مانع از رسیدن تو به خوشبختی و شادی میشن🌱🌹🪷

اره کلا غمگینم از هیچیم لذت نمیبرم

آخه بی دلیل غمگین نمیشه بود

مطمئنم یه چیزی هست که خودت یادت نمیاد و ذهنت سعی داره دور بزنه و نزاره یادت بیاد

یه سوال ازت دارم : اگر فردا بیدار شدی دیدی پیر شدی به نظرت خوشحال میشی؟ معلومه که نه. پس بالاخره یه روزی پیر میشی و وقتی اون روز از راه برسه باور کن دلت نمیخواد هیچ پشیمونی داشته باشی. زندگی کوتاه تر از اونیه که برای خوشحالیه بقیه وقت بزاری یا نگران نظر مردم باشی. تنها چیزی که اهمیت داره نظر خودته اگه از شغلت متنفری استعفا بده. اگه میخوای یه سفر بری پس برو. اگه کسایی که دوستشون داری رو بهشون بگو تا دیر نشده غرورو بزار کنار مامانت بابات همسرت دوستت برادرت خواهرت رو با عشق بغل کن و بگو دوستشون داری و بزار یه چیز دیگه بهت یادآوری کنم : پدر و مادرت و هرکس دیگه ای قرار نیست برای همیشه کنارت باشن الان که جوونی شاید ساده به نظر بیاد ولی وقتی هرچی پیرتر میشی و سنت بالاتر میره غم این موضوع همیشه هست و عادی نمیشه. پس قدر عزیزانت رو بدون و یک چیزو بهم قول بده که برای خودت زندگی کنی. ترس از قضاوت شدن و حس تایید نشدن مانع از رسیدن تو به خوشبختی و شادی میشن🌱🌹🪷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز