شده بی دلیل گریه کنید؟
بی دلیل استرس و اضطراب داشته باشید
بی دلیل یه غم بزرگی رو حس کنید همیشه و بغض تو گلوتون باشه؟
دلیلش چیه؟ اونایی که تجربه داشتن و خوب شدن میشه بگید به چه علت اینجوری بودین و چیکار کردین خوب شدین
قطعا دلیل داره دچار این حالات هستم ولی نمیدونم و نمیتونم دلیلشو پیدا کنم انگار قبلا دچار آسیب شدم و یادم نمیاد یا دچار تروما شدم
فقط میخوام بدونم چرا