paniz654 مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 403 عنوان شیمی محض 65 بازدید | 7 پست کسی شیمی محض خونده لطفا بگه درساش چطوره و کلا خوبه یا نه؟؟لطفا ناامیدم نکنید کاربری دست دو نفره 1404/09/24 | 13:30 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
هاله_ماه عضویت: 1399/05/23 تعداد پست: 1046 من کاربردی خوندم دو ترم بعد انصراف دادماگر پایه ریاضیت خوبه و علاقه داری خوبه برو فمینیست♀️عاشق نجوم و آسمون و ماه و ستاره ها ✨INFP🧚♀️
moarref_e عضویت: 1399/12/05 تعداد پست: 4094 شیمی محض و شیمی کاربردی اکثریت درساش مثل همه ولیکن شیمی کاربردی عملی تره.... در کل خوبه ولیکن باید ادامه تحصیل بدی که به جایی برسی
paniz654 مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 403 من کاربردی خوندم دو ترم بعد انصراف دادماگر پایه ریاضیت خوبه و علاقه داری خوبه برو چرا انصراف دادی کاربری دست دو نفره
paniz654 مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 403 شیمی محض و شیمی کاربردی اکثریت درساش مثل همه ولیکن شیمی کاربردی عملی تره.... در کل خوبه ولیکن باید ا ... ممنون کاربری دست دو نفره
هاله_ماه عضویت: 1399/05/23 تعداد پست: 1046 چرا انصراف دادی علاقه نداشتم فمینیست♀️عاشق نجوم و آسمون و ماه و ستاره ها ✨INFP🧚♀️
paniz654 مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 403 علاقه نداشتم در هفته چند روز کلاس داشتین کاربری دست دو نفره
هاله_ماه عضویت: 1399/05/23 تعداد پست: 1046 در هفته چند روز کلاس داشتین ترم اولم که پنج روز رو داشتم فمینیست♀️عاشق نجوم و آسمون و ماه و ستاره ها ✨INFP🧚♀️