2777
2789
عنوان

دل تنها

149 بازدید | 13 پست
سينه ميسوزاني اي دل چو مي آغازي سخن

بس کن اين شب ناله هارا از چه خواهي رنج من؟

جرم و تقصير از تو بود از يار ديرين بد نگو

هرچه کرد آن يار شيرين با تو ناز شصت او

هرزگي کردي سزاي هرزگي رسوايي است

حاصل رنگ و ريا در عاشقي تنهايي است...

از بهشت وصل جانان دوزخ غم ساختي

سينه ي رنجور من در التهاب انداختي

در کفت بود آنچه عمري آرزو ميداشتي

پرنيان بنهادي و بار کتان برداشتي

اي دل ديوانه بشنو اين مرام زندگيست

او که گريان کرد چشمي را نصيبش خنده نيست

وصف گلرويان شنيدي پا ز سر نشناختي

عيش نا اهلان گزيدي تا گل خود باختي

در پس و پيشت گل خوش عطر و بو بسيار بود

ان گلي کز جور تو پژمرده ميشد يار بود

همچو شاهين بر ستيغ قله ها پر ميزدي

مسخ موشي گشتي و از قله پايين امدي

با همه خوردي ز تو آرامش و شادي ربود

آنچه پايينت کشيد از قله ها نفس تو بود

در خم بيراه از خود پشت پا خوردي دريغ

رفت عمري و نديدي از کجا خوردي دريغ

هر نگاهي محرم ديدار روي يار نيست

هر دلي درعاشقي خوش دست وشيرين کارنيست

ياد باد آن روزگار اي دل که ياري داشتي

در ميان باده نوشان اعتباري داشتي

از گذر ها ميگذشتي خيره سر هنگامه جو

روز و شب با يار يکدل مينشستي رو به رو

حاليا بي هاي و هويي آن سر افرازي چه شد؟

يار را بازي گرفتي آخر بازي چه شد؟

اين زمان ديگر سر تو با گريبان اشناست

هر دلي ارزان فروشد ياراورا اين سزاست

اعتبار هر دلي در خوبي دلدار اوست

آبروي هر کسي در آبروي يار اوست

گفته بودم با تو رسم عاشقي اين گونه نيست

پيش يار از ديگري افسانه گفتن خيره گيست

گفته بودم با تو اي ديوانه بس کن سرکشي

بس نکردي سر کشي اکنون اسير آتشي

شب سحر شد بامداد آمد تو مينالي هنوز

نوش جانت زهر حسرت اي دل رسوا بسوز...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عزیزمیگم تو مدتی که تو این سایت بودی با کسی بحثت شد؟

چطور

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

لطف کردی نازنین ❤️یعنی مثلا 50 نفرو دیدی که به فرهنگ باشن دیگه و باهات بحث کنن؟میخام مطمئن شم بعضیا ...

مرسی عزیزم لطف داری🫂


بله اینجا بعضیاکلی ب آدم میپرن

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز