2777
2789
عنوان

کالابرگ

| مشاهده متن کامل بحث + 290 بازدید | 26 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ممنون عزیزممیگم شما از لوکیشن سر در میاری؟

قربونت چه برنامه ای؟

متاهل و متعهد آقایون سایت درخواست دوستی ندید لطفااااااا،اگه درخواستی ببینم ازش،کاربریشو میدم دست نینی یار تا کاربریشو مسدود کنن

مرسی گفتی رفتم الان چک کردم.

خواهش میکنم

متاهل و متعهد آقایون سایت درخواست دوستی ندید لطفااااااا،اگه درخواستی ببینم ازش،کاربریشو میدم دست نینی یار تا کاربریشو مسدود کنن

کی واریزکردن من اول ،تادیشب چک کردم نبود

کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کشید ، برایشان چای ریخت ، کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده ، به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد .کاش می شد این را قاطعانه و آرام در گوشِ تمامِ آدم ها گفت ؛که غم و اندوه ، رفتنی است و روزهای خوب در راه اند ،که حالِ همه مان خوب خواهد شد 

کی واریزکردن من اول ،تادیشب چک کردم نبود

امروز صبح دادن، چک کن اومده یانه

متاهل و متعهد آقایون سایت درخواست دوستی ندید لطفااااااا،اگه درخواستی ببینم ازش،کاربریشو میدم دست نینی یار تا کاربریشو مسدود کنن

مرسی گفتی رفتم الان چک کردم.

براشماهم واریزشده

کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کشید ، برایشان چای ریخت ، کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده ، به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد .کاش می شد این را قاطعانه و آرام در گوشِ تمامِ آدم ها گفت ؛که غم و اندوه ، رفتنی است و روزهای خوب در راه اند ،که حالِ همه مان خوب خواهد شد 

امروز صبح دادن، چک کن اومده یانه

اوکی

کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کشید ، برایشان چای ریخت ، کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده ، به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد .کاش می شد این را قاطعانه و آرام در گوشِ تمامِ آدم ها گفت ؛که غم و اندوه ، رفتنی است و روزهای خوب در راه اند ،که حالِ همه مان خوب خواهد شد 

امروز صبح دادن، چک کن اومده یانه

چک کردم واریزشده ممنونم

کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کشید ، برایشان چای ریخت ، کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده ، به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد .کاش می شد این را قاطعانه و آرام در گوشِ تمامِ آدم ها گفت ؛که غم و اندوه ، رفتنی است و روزهای خوب در راه اند ،که حالِ همه مان خوب خواهد شد 

چک کردم واریزشده ممنونم


خواهش میکنم گلم

متاهل و متعهد آقایون سایت درخواست دوستی ندید لطفااااااا،اگه درخواستی ببینم ازش،کاربریشو میدم دست نینی یار تا کاربریشو مسدود کنن

داخل بله واسه مون واریز شده ولی داخل برنامه شما موجودی صفره

بله دقیق تره

متاهل و متعهد آقایون سایت درخواست دوستی ندید لطفااااااا،اگه درخواستی ببینم ازش،کاربریشو میدم دست نینی یار تا کاربریشو مسدود کنن

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دل شکستن

rozeee_ee | 6 ثانیه پیش

قرص زینک

1390fatemeh | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز