اینکه میگن پسر ها معمولا چون قبل از سی سالگی نمیتونن خودشون رو جمع کنند پس برای ازدواج نمی توانند اقدام کنند یعنی چی مثلا اگر آقایی ۲۷ ساله شغل داشت و به لحاظ تحصیلات اخلاق و خانواده مشکلی نداشت باز نمی تواند ازدواج کند یا به صلاحش نیست؟
خیلی ها میگن باید پسر خونه بخره واقعاً با قیمت الان مسکن اینکه یک فردی تنهایی در چند سال خونه بخره خیلی سخته نظر و راهکار تون چیه؟