چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
واییییی خوبه با مامان تو رفته نه مامان خودش 😂😂😂😂اگه اونجوری بودکه دیگه حتما میکشتیش 😂😂😂😂😁😂ولی مامانت چه باحاله نگفته تو کجایی😂
چو قناری به قفس یا چو پرستو به سفر؟ هیچ یک من چو کبوتر نه رهایم نه اسیر🙂 چیزی که وحشتناک بود حس می کردم نه زندهِ زنده هستم نه مُردهِ مرده 💔بهترین هرکس اون چیزیه که خودش دوست دارهیه زوج جوون دیدین نگید " عه تو که از همسرت خیلی سرتری"دوستتون یه لباس خرید نگید "رنگ بهتر نداشت؟" و...بقیه که نباید به سلیقه ما زندگی کنن!کاری نکنیم که اطرافیانمون از ترس حرفای ما قید دوست داشتن هاشونو بزنن..تو زندگی آدما همیشه مرز های باریکی وجود دارن بین رک بودن و بیشعوری ، بین احترام و چاپلوسی ، بین اعتماد به نفس و خود شیفتگی ...این مرزها تعیین کننده ی بزرگی آدماست یادشون بگیریم.
اسم کاربریمو دیدی فکر بد کن😁😁بمن چه مگه من مسئول فکره تو ام😒😁😎 ***I have died everyday waiting for you... Darling don't be afraid, I have loved you for a thousand years... I'll love you for athousand more *** Tut elimden, beni çok sev, kimsey verme...Seveceksen, ömürlük sev, bir günlük sevme