واقعا دلم شکسته جوری که جلو خانوادم زدم زیر گریه منی که کوه صبرم
تولدم چن ماه پیش هیچ کدوم از خاله های گوهم بهم تبریک نگفتن تو گروه اما الان تولد دخترخالم همشون تبریک گفتن
خیلی دلم شکست من برا همشون خودشون توله هاشون فیلم درست میکردم و این داستا وقتز تولدسون بود اما اونا😅
توروخدا بگین چجوری قهوه ایشون کنم