2777
2789
عنوان

قرص ال دی

44 بازدید | 6 پست

سللم من براتنبلی تخمدان وکیست یک بسته قرص ال دی ۲۱روزه خوردم معمولا میگن تا۱۰روز پریود میشی ولی من نشدم ۱۶روزبعداز قطع آخرین قرص افتادم لکه بینی قهوه ای که بعضی وقتا یه رگه های خون همتوش هست الان ۳روزه اینجورم کسی تجربه ای داره که دلیلش چیه؟پریود میشم یاباردارم؟

چجوری بعد ال دی پریود نشدی

نهایت دو هفتع بعد باید پریود بشی

برو دکتر

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

ت قرص که تموم شد ۷روز صبر میکردی دیدی پری نمیشی بسته بعدی شروع میکردی حتی حین مصرف پری میشدی نباید قطع میکردی منم میخورم ولی دکتر گفت بعد پایان بسته اول ۷روز صبرکن شدی شدی نشدی بسته بعدی شروع کن اگه که شدی از شب ۵پری بسته بعدی شروع کن اینجوری بدتر هورمونا بهم میخوره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ت قرص که تموم شد ۷روز صبر میکردی دیدی پری نمیشی بسته بعدی شروع میکردی حتی حین مصرف پری میشدی نباید ق ...

خب من کلا گفتم ۱ماه مصرف کنم بعد ک پریود شدم برم سونو بینم کیستم رفع شده یانه از روز ۱پریودی مصرف کردم واسه جلوگیری مصرف نکردم که بخام چندماه مصرف کنم

امکان بارداری هست؟به نظرت؟

اگه تنبلی داشتی بطور طبیعی باردار نمیشی ولی باز برو دکتر خطرناک نباشه

کاربری دست هزارنفرهه👀پروفایلم یه گربه بود که روی تخت خوابیده بود🐱🐈_از الان میخوام برای آینده م بجنگم، برای یه خیال راحت، برای آرامش۱۹خرداد۱۴٠۴✨

اگه تنبلی داشتی بطور طبیعی باردار نمیشی ولی باز برو دکتر خطرناک نباشه

ممنون عزیزم ماه های قبلش آمپول بارداری زدم و قرصای تقویت کننده خوردم نمیدونم باش فردامیرم دکتر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز