2777
2789
عنوان

پشمام ریخته

313 بازدید | 34 پست

دختر همکارم ۱۶سالشه ی دوس پسر داره ک ۲۲سالشه هنوز خدمتم نرفته کار نداره

یه سال نشده با پسره تو رابطس پسره اومد خواستگاریش دارن ازدواج میکنن!!!پشمام واقعا ی بچه ۱۶ساله چ سیاستی داشته ک تونسته دوس پسرشو تبدیل کنه ب شوهر نمیفهمم

پسره داره خودشو تیکه تیکه میکنه ک زودتر عقد کنن

اون وقت دوس پسر من میترسه از ازدواج با ۳۰سال سن

میگه زندگی مسئولیت داره الکی نیس 🤣🤣🤣

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سیاست نیست عزیزم خریته

بخش قابل توجهی از پسرا تو یه سنی تو بازه ۲۰ تا ۳۰ سالگی حس میکنن باید ازدواج کنن بچه بیارن

زرتی اقدام میکنن، شانس بیارن فقط طرف بهشون بگه نه

چون اولا خودشون کم سن هستن

زنشون کم سنه

تجربه ندارن

و قراره کاملا نظرشون عوض شه

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی

دقیقا اینا چون سنشون کمه ذوق دارن. بزرگ بشن میفهمن بوی خر داغ میاد نه کباب

😅😅😅زندگیم الان بین 2 بیت شعر گیر کرده سعدی میگه:  برخیز و مخور غم جهان گذران ، تا پا میشم  حافظ میگه: بنشین و دمی به شادمانی گذران  فعلا نیم خیز موندم تا تکلیفم تو بیت بعدی روشن بشه😅😅😅

باورکن اینا خوشبخت ترن دیدم ک میگم

نه بابا خوشبختی رو تو چی میبینی آخه؟
یه دختر 16 ساله مگه چقدر عاقل شده که میخواد ازدواج کنه؟ به جای اینکه به فکر پیشرفتش باشه و موفق بشه رفته شوهر کرده
کدوم خوشبختی؟ ته حماقته

چندان هم به نظر خوب نمیاد

دختری که رسما هنوز بچه اس و سنش مناسب ازدواج نیست

از طرفی پسر هم سنش اونقدرا مناسب نیست

همه چی رو هوا و بلاتکلیفه هیچکدومشون زندگی شخصی خودشونو ندارن هنوز اونقدرا تجربه ندارن خودشونو خوب نمیشناشن احتمالا نمیدونن از زندگی شخصیشون چی میخوان چه برسه به ازدواج

اعتقادات من خلاف چیزیه که فکر می‌کنی اکثر جامعه قبولش دارن اینکه تو این جامعه زندگی می‌کنم به این معنا نیست که تفکرات غالب بهش تفکرات منم باشه _________ درخواست دوستی نمیپذیرم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز