2777
2789
عنوان

من ی اشغالم

184 بازدید | 15 پست

فردا خودمو میکشم تموم شه همه چی

افسردم وسواس فکری دارم

الان ۳،۴ماهه دخترم شده لاغر لاغر چون نمیتونم بهش برسم و وسواس و افسردگی نمیذاره من واقعا ب چ دردی میخورم حالم ار خودم بهم میخوره هرکی منو میبینه میگه چرا بچت انقد لاغر شده چون ی مادر اشغال داره

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اگه شما نباشیواون بچه به معنای واقعی کلمه میشکنه

هیچکس جز مادرش اونقدر بهش فکر نمیکنه

درعوض به خاطرش برید دکتر و روانشناس درمان کنید خودتون رو

خودکشی فقط اون بچه رو بیچاره و شما رو به جهنم ابدی میبره


یا علی....خانما درخواست دوستی میدید قبلش تو یکی از تاپیکام کارتون رو بگید که رد نکنم...تاپیک اولم همیشه بازه هر کس بخواد میتونه اونجا کامنت بذاره.....به حق شهدای کربلا اللهم عجل لولیک الفرج 🌱

شما ی مادر مسئولیت پذیر و دلسوزی بیشک

برا حفظ،ارامش خودت و سلامت دختر نازت نیازِ خودتو درمانی کنی ازاین افکار رهاشی

وَ خُدا را آنگــونہ کــِ سِزاوارِ اوستــ نَشناختـــیم...                                                                   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ترشحات زیاد

mahy315 | 50 ثانیه پیش

نوسانات خلقی

fgju7jr4 | 49 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز