sadaf_31 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/30 تعداد پست: 3856 عنوان کفش تابستانی 43 بازدید | 3 پست در مورد کفش تابستانی سوال داشتم کفشهای فلت از این لا انگشتیا یه مدل دیدم خوشم اومده میخوام بگیرم کسی داشته تا حالا از اینا به نظرتون پا رو میزنه . 1404/09/20 | 20:36 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sadaf_31 مدیر استارتر عضویت: 1398/01/30 تعداد پست: 3856 من اصلا لاانگشتی نمیتونم بپوشم پام زخم میشه بیرون میپوشیدی یا تو خونه من رو فرشی داشتم خوب بود ولی بعضی مدلهاش خشکه آره راست میگی پا رو اذیت میکنه یعنی بعضی کفشها رو فقط ظاهرشو قشنگ درست میکنن که مشتری خوشش بیاد وگرنه ممکنه پا رو اذیت کنه
fati13247 عضویت: 1397/09/22 تعداد پست: 17253 بیرون میپوشیدی یا تو خونه من رو فرشی داشتم خوب بود ولی بعضی مدلهاش خشکه آره راست میگی پا رو اذیت میک ... بیرون آره فقط خوشگله خیلی نمیشه باهاش راه رفت البته نمیدونم شاید بعضیا راحت باشن