2777
2789
عنوان

ایرانی بس کن 😣

1055 بازدید | 36 پست

دیشب عروسی دوست همسرم دعوت بودیم ، من بهمراه همسرومادرشون حضور داشتیم ، عروس خانم دختربسیار بااصالت و خانواده داری بودن باچهره ای شرقی بدون هیچ عمل زیبایی ، ازاول تااخرمجلس تااخر پوزخندها پچ پچ هاو نوچ نوچ کردنهامیومد که داماد سرتره ، داماد حیف شد ، دختره خودش انداخته بهشون ؛ حالم بهم میخوره ازین حرفا نمیدونم چرا تادوتفر ازدواج میکنن همه دنبال اینن به زور بگن و ثابت کنن کدومشون به اصطلاح سرتره ، دقیقا این حرفاهم پشت منو همسرم بود همه میکفتن نگار چرا بامرد کوچکترازخودش ازدواج کرد ، چرا بامردی که تحصیلات خیلی پایین داره و خانواده ش ضعیفن انتخاب کرد ، حتی توروی شوهرم میکفتن ضعفهاش رو ، و چقدربااین حرفا بین منوهمسرم فاصله انداختن و قشنگترین دوره زندکی ما باتلخی سپری شد وشوهرم ناخواسته تلافی اون حقارتهارو با بداخلاقی وسردی به من درمیاورد ( اینو مشاور بهم گفت و از اون زمان به بعد نه بافامیل قاطی میشیم نه رفت و امد میکنیم ، از بودن و انتخابمون خوشحالیم و از حرفاشون راحت شدیم )

ایشاله حرفای مفت جماعت دیشب به گوش عروسخانم نرسه و به انتخاب اون دونفراحترام بزارن و فقط ارزوی نیک بختی کنن براشون

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

حتما به گوششون میرسه و انقدر ادمهای مریض زیادن که علنا میرن به داماد میگن. بعد چندسالم عروسو میبینی که یا عزت نفس و اعتماد بنفسش له شده. یا یه پلنگ پر از عقدست.

چرا بعضیها وقتی جواب سوالی رو نمیدونن الکی کامنت میذارن؟با ذوق میایم اعلاناتو باز میکنیم که یکی پیدا شده جواب سوالمو میدونه بعد میبینیم یه چیز بی ربط گفته!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حتما به گوششون میرسه و انقدر ادمهای مریض زیادن که علنا میرن به داماد میگن. بعد چندسالم عروسو میبینی ...

😓😓😓 دقیقا همینطوره

دلم برای عروس خیلی سوخت همه ش ۱۹ سالشه و قطعا این حرفا اذیتش میکنه شوهر دوستم انقد ازین حرفا شنید به دوستم گفته بود من لیاقتم بیش از تو بود حیف شدم دست اخرم جدا شدن

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

نصف این پلنگهایی که خیابون می بینی بدبختا خودشون نخواستن این شکلی باشن

از بس مادر شوهر و خواهر شوهر و جاری این و اون به رخشون کشیدن و متهم به امل بازی شدن که اونام ناچارا تغییر کردن


خدا نگذره از از این آدمای حرف مفت زن ۱۵ سال زندگیمو به بازی گرفتن

واقعا خدا نبخشه شون خودمم همین بلاسرم اومد همسزم بهم بی محلی میکرد بهم دست نمیزد من چقدر گریه کردم غصه خوردم مردی که ده باررفت واومد تا بابام رضایت ازدواج داد منو زیرپاهاش له میکرد بعد عقد من فکر میکردم داره خیانت میکنه گاهی میگفتم شاید دوجن سه سگاعی میگفتم نکنه من عیبی دارم خیلی اسیب دیدم اما مشاور باشوعرم حرف زد فهمیدم دلیلش حرفای پشت سرش بود که به گوشش رسبده بود حتی دلش میخاسته منو طلاق بده اون مقطع

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

نصف این پلنگهایی که خیابون می بینی بدبختا خودشون نخواستن این شکلی باشن از بس مادر شوهر و خواهر شوهر ...

وای اره دقیقا بخدا دوست من خیلی ساده س مادرشوهرش پدرش دراورد انقد میکفت شبیه کلفتهایی فلانی بدبخت عمل بینی کرد خراب شد پایه بینی ریخت صدبرابر بدترشد شرایطش

یه دوست دیگه م اهل ژل زدن و عمله خانواده شوهرش میگن عروس پلاستیکی بهش

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

😓😓😓 دقیقا همینطوره دلم برای عروس خیلی سوخت همه ش ۱۹ سالشه و قطعا این حرفا اذیتش میکنه شوهر دوستم ...

وایسا چندسال دیگه یه پلنگ تحویل میگیری😄

چرا بعضیها وقتی جواب سوالی رو نمیدونن الکی کامنت میذارن؟با ذوق میایم اعلاناتو باز میکنیم که یکی پیدا شده جواب سوالمو میدونه بعد میبینیم یه چیز بی ربط گفته!
واقعا خدا نبخشه شون خودمم همین بلاسرم اومد همسزم بهم بی محلی میکرد بهم دست نمیزد من چقدر گریه کردم غ ...

چطور شد شوهرت اخلاقش درست شد؟

چرا بعضیها وقتی جواب سوالی رو نمیدونن الکی کامنت میذارن؟با ذوق میایم اعلاناتو باز میکنیم که یکی پیدا شده جواب سوالمو میدونه بعد میبینیم یه چیز بی ربط گفته!
وایسا چندسال دیگه یه پلنگ تحویل میگیری😄

😄😄

والا شوهرم میکفت دوستش نچرال پسنده و اصلا سمت دختر عملی نمیرفته هیچوقت

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

چطور شد شوهرت اخلاقش درست شد؟

گفتم دیگه نمیخامت و باید همه چی تموم بشه ترسید و افتاد به التماس ، رفتیم مشاوره و فهمیدم دردش چی بوده البته دلمم براش سوخت و حق رو بهش دادم و بهش اطمینان خاطر دادم این حرفا برام ذره ای اهمیت نداره

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

واقعا خدا نبخشه شون خودمم همین بلاسرم اومد همسزم بهم بی محلی میکرد بهم دست نمیزد من چقدر گریه کردم غ ...


خدا لعنتشون کنه هیچکس مثل من درکت نمیکنه

که وقتی اطرافیان با زندگی دو تا جوون بازی میکنن چه بلایی سر زندگی اونا میارن

من انقدر تحمل کردم که آخرش مجبور شدم قرص افسردگی بخورم

عوارضش اذیتم میکنه ولی از وضعیت قبلم بهتره

هیچ ورزشی برای قلب بهتر از خم شدن و گرفتن دست افتادگان نیست   جان هولمز

خدا لعنتشون کنه هیچکس مثل من درکت نمیکنه که وقتی اطرافیان با زندگی دو تا جوون بازی میکنن چه بلایی سر ...

الهی بگردم عزیزم امیدوارم الان شرایط بهتر شده باشه

منم بشدت افسرده شده بودم ، فک کن تازه عروس باشی بهترین روزای عمرت باشه اما شوهرت بهت دست نزنه و نبیننتت چقدر فکروخیال میکردم و دردکشیدم همسرمم اونور عذاب و درد میکشید

اگر مستضعفی دیدی ، ولی از نان امروزت ، به او چیزی نبخشیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگرچادر به سرداری ، ولی از زیرآن چادر ، به یک دیوانه خندیدی ؛ به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻 اگر هرساله در حجی ، ولی از حال همنوعت ، سوالی نپرسیدی، به انسان بودنت شک کن .🫵🏻 اگر مرگ کسی دیدی ، زجای خود نجنبیدی ، به انسان بودنت شک کن . 🫵🏻

الهی بگردم عزیزم امیدوارم الان شرایط بهتر شده باشه منم بشدت افسرده شده بودم ، فک کن تازه عروس باشی ب ...

همسر منم تا ۶ سال اول زندگی مشکل ج داشت سمتم نمی اومد منم سنم کم بود روم نمیشد بهش بگم

هیچ ورزشی برای قلب بهتر از خم شدن و گرفتن دست افتادگان نیست   جان هولمز

خدا لعنتشون کنه هیچکس مثل من درکت نمیکنه که وقتی اطرافیان با زندگی دو تا جوون بازی میکنن چه بلایی سر ...

شوهرت الان چطوره باهات؟

چرا بعضیها وقتی جواب سوالی رو نمیدونن الکی کامنت میذارن؟با ذوق میایم اعلاناتو باز میکنیم که یکی پیدا شده جواب سوالمو میدونه بعد میبینیم یه چیز بی ربط گفته!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز