2777
2789
عنوان

کادو روز زن

444 بازدید | 9 پست

سلام

این روز قشنگ رو به تک تک شما خانمها و مادرهای زیبا و مهربون تبریک میگم🌹


امیدوارم که دیروز و امروز کادوهای قشنگی گرفته باشید و حسابی بهتون خوش گذشته باشه😘

ولی اگر هم نگرفتید یا باب میل نبوده غصه نخورید

یا با مهربونی به شوهرتون تذکر بدید تا جبران کنه یا اینکه به خوبیهای دیگه شوهرتون نگاه کنید و از قضیه کادو بگذرید و ناراحت نباشید



[کاربران آقا درخواست دوستی ارسال نکنند و در تاپیک های من پست نگذارند]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دیگه ما از یادآوری گذشته .خیلی درد داره که بچه پنج سالن از صبح تا شب به باباش بگه بابا روز مادره باید برای مامانم هدیه بخری

اونم فقط میخنده

آخرش ۵۰۰ زد به کارتم با یک پیامک روزت مبارک


ممنون، روز زن و مادر رو بهتون تبریک میگم🌹

مصاف بود و جنگ بود، امام ما حذر نکرد 🌷فداییان خویش را برای خود سپر نکرد🌷به روی قلب میهنم به افتخار حک کنید🌷که مـــرد بود رهبرم، فرار از خطر نکرد 🌷بسوز ای سعی باطل، پرچم ایران 🇮🇷 نمی سوزد ☆ نمی دانی مگر در شعله ها، ایمان نمی سوزد ؟ ☆ گمان بردی که این بار، این حکایت فرق خواهد کرد؟ ☆ خدا فرعون را یکبار دیگر غرق خواهد کرد... ☆ مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ✊🏻ما مثل هم نیستیم، ما از نسل حیدر کراریم♡شجاع و نترس♡وارث حیدر خیبر شکنیم♡نوبت ماست در از جا بکنیم. خیبر، خیبر یا صهیون👊🏻 تولد ۴۷ سالگی🎂خدایا شکرت 😍🤲🏻

بابا برا مامان هیچی نگرفت

مرگ مادرش بشه کادو ما ایشالا

خدایا ازت میخوام هروقت متاهل شدم کادو بگیرم لاقل به تبریک

ادمیم بت نیستیم ک

کاربری پنجممه:)اگه بدونی خدا چه نقشه ای برات کشیده قند تو دلت اب میشه همه این روزای سخت جبران میشه قشنگ ترینم صبور بمون

من همسرم کادو نداده

تبریک هم نگفته

ولی اصلا ازش دلخور نیستم

چون اخلاقش می شناسم


همیشه دوست داره با دست پر تبریک بگه

تبریک خشک و خالی خوشش نمیاد


امیدوارم همه ی همسر ها همیشه حسابشون پر پول باشه و بهترین ها رو واسه خانواده شون بگیرن



من همسرم کادو ندادهتبریک هم نگفتهولی اصلا ازش دلخور نیستمچون اخلاقش می شناسمهمیشه دوست داره با دست پ ...

دقیقا شوهر من اگه پول نداشته باشه،تبریک هم نمیگه ولی بارها بهش گفتم یه شاخه گل هم به وقتش منو خوش حال میکنه

مردم علاج در وطن است...

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز