آذر ۱۴۰۳ سقط داشتم
ازونموقع درگیرم دوماه خوبم ۲ ماه ترشحات خونی دارم دوماه ۶ روز جلو میندازم
سونو آزمایش ۲۰ بااااار انجام دادم هیچی نیست
با ال دی لک بینیم بیشتر میشه
مارولین دکتر داده به همراه استروژن واژینال بااااازم ترشحات خونی دارم
یه درد و حالت انقباضی رحمم میگیره و بعدش ترشح خونی میاد
سنگین بلند میکنم میاد
زیاد راه میرم میاد
خسته شدم به قرآن
هرماه یه دارو میده دکتر بازم همونم و بدتر میشم حتی
چییییکار کنم