2777
2789
عنوان

سیاست زنانه

141 بازدید | 10 پست

از اینکه خودم نباشم متنفرم واقعا

نمیدونم چرا بعضی مردا تو زندگی مشترک طوری رفتار میکنن که همسرشون مجبور شه به سیاست زنانه و... متوسل بشه

من از این مدل زندگیا واقعا متنفرم دوست دارم با همسرم رفیق باشم خود واقعیم باشم راحت از احساسم حرف بزنم و مطمئن باشم تحت هر شرایطی از جانب همسرم درک میشم

نه اینکه همش بخوام تظاهر کنم و نقش بازی کنم و همسرمو با این چیزا گول بزنم


این مدلی زندگی کردن واقعا عذابه از نظر من

مَن عَشِقَ فعَفَّ ثُمَّ ماتَ ، ماتَ شَهيدا❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینکه همش باید مراقب کلماتم و حتی لحن بیانم باشم که مثلا آقا فکر بد نکنه یا ناراحت نشه و نظرش عوض نشه قضاوت نکنه عذابم میده تازه یکسال از زندگی مشترکمون میگذره انگار برای من ده ساله گذشته نه اینکه مرد بدی باشه ها،نه. ولی حس میکنم کنارش خودواقعیم نیستم من حتی دوست ندارم باهاش مهمونی برم همیشه دلم میخاد تنها برم جایی

من خودمم دریق از ذره ای سیاست حوصله فیلم بازی کردن ندارم بابا اه چیه همش باید مثل بازیگرا رفتار کنی

دقیقاااا من همینم میخواد بخواد نمیخوادم به سلامت😐😂


مَن عَشِقَ فعَفَّ ثُمَّ ماتَ ، ماتَ شَهيدا❤

اینکه همش باید مراقب کلماتم و حتی لحن بیانم باشم که مثلا آقا فکر بد نکنه یا ناراحت نشه و نظرش عوض نش ...

خیلی سخته درک میکنم، ولی سعی کن رویه زندگیت رو تغییر بدی عزیزم وگرنه تا آخر عمرت باید پشت یه نقاب خودتو قایم کنی و اینطوری ذره ذره آب میشی

میتونی از یه مشاورم کمک بگیری، امیدوارم خیلی زود مشکلت برطرف بشه و آرامش به زندگیت برگرده عزیزم

مَن عَشِقَ فعَفَّ ثُمَّ ماتَ ، ماتَ شَهيدا❤

وای جنگ اعصابی که ۱۸ سال با همسرم سر خانوادش داشتم میگفت ببین زنداداشام با زبون مامانمو خر میکنن میگم بابا من خودمم دوست ندارم از پشت به کسی خنجر بزنم جلو روش دولا راست بشم مگه میفهمه😤😤😤

ما به دنیا اومدیم اما دنیا به ما نیومد،،🙃🙃🙃

وای جنگ اعصابی که ۱۸ سال با همسرم سر خانوادش داشتم میگفت ببین زنداداشام با زبون مامانمو خر میکنن میگ ...

نمیشههه واقعا منم همینم نمیتونم نقش بازی کنم همیشه خودِ واقعیمم حتی جاهایی که به ضررم باشه

اگه از کسی هم خوشم نیاد از ده فرسخی مشخص میشه دست خودم نیست🤦♀️😂

مَن عَشِقَ فعَفَّ ثُمَّ ماتَ ، ماتَ شَهيدا❤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش