2789
عنوان

نظر شما درباره دوست چیه

63 بازدید | 9 پست

من خودم به شخصه این و درک کردم

هیچ دوستی بدرد آدم نمیخوره

فقط بدرد کافه رفتن میخوره

دوستا خیلیا حسودن دوست ندارن پیشرفت کنی

اگه پیشرفت کنی ازت فاصله میگرن هیچ وقت حمایت نمیکنن

تو سخت ترین دوران کنارت نیستن

من بد ترین روزا رو داشتم پیشرفت داشتم و.. هیچوقت هیچکدوم از دوستام باشن کنارت که هیچ حتی حالمم نپرسیدن

#تنها کسی که همیشه پشته آدمه خانواده خودته نه فامیلا نه دوستان هیچکس دوست ندارن موفقیتت و ببینه


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه اتفاقادوست به نظرم لازم آدم داشته باشه خیلی تاثیر مثبت تو روحیه دارهدوست خوب البته

صد البته دو تا دوست خوبم داشته باشی نعمته

ولی از شانس بده من هر چی آدم بد ذات به پست من میخوره

صد البته دو تا دوست خوبم داشته باشی نعمته ولی از شانس بده من هر چی آدم بد ذات به پست من میخوره

تقصیر تو نیست
آدمای این دوره زمونه مزخرف شدن
مخصوصا دخترا که خیلی بدجنس و حسودن
باز پسرا با معرف ترن

نه اتفاقادوست به نظرم لازم آدم داشته باشه خیلی تاثیر مثبت تو روحیه دارهدوست خوب البته

کلا من آدمیم که دلم میخواد همه ازم راضی باشن

کسی رو ناراحت نکنم

با مثلاً اگه کسی بهم خوبی کرد دو برار جبران کنم براش

ولی خب از اطرافیان خیلی ضربه خوردم


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز