2777
2789
عنوان

بهش پیام بدم💘

86 بازدید | 7 پست

سلام سلام،

این رفیق من(صمیمی نیستیم ولی خیلی دوسش دارم)آنلاینه بعد هر دفعه اون سر بحثو باز کرده و من چون که میترسم نکنه مزاحمش باشم یا شاید داره با رفیقای دیگش چت میکنه بهش پیام ندادم؛

بهش پیام بدم؟

چی بگم اصلا؟

هار هور هیر ک..💘

وقتی خودش چند بار سر صحبت رو باز کرده یعنی نه مزاحمش نیستییکم اعتماد به نفس داشته باش خب اون خیلی آد ...

چی بگم اصلا؟مثلا بگم خوابتو دیدم یا دلم تنگ شده؟

وای آره باید رو اعتماد به نفسم کار کنم واقعا

هار هور هیر ک..💘

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه حرفی برای گفتن نداری نیازی نیست حتما پیام بدی

نمیخوام رابطمون سرد بشه آخه،

حس میکنم اگه حرف نزنیم از هم دور میشیم،این روزا هم اصلا زیاد باهام حرف نمیزنه

هار هور هیر ک..💘

نمیخوام رابطمون سرد بشه آخه،حس میکنم اگه حرف نزنیم از هم دور میشیم،این روزا هم اصلا زیاد باهام حرف ن ...

از اتفاقایی که طول روز میفته براش تعریف کن
آهنگ بفرست براش
از اینجور چیزا
منم با دوستای صمیمیم هر روز صحبت نمیکنم مثلا هفته ای یکبار

 9teen ── .✦ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز