2777
2789
عنوان

چکار کنم

62 بازدید | 0 پست

دیروز بوتاکس پیشانی انجام دادم برای بار سوم هستش که بوتاکس میزنم حس کردم دکتره خیلی کم بوتاکس رو برام تزریق کرد همیشه جای دیگه میزدم بیشتر چندین نقطه رو پیشانیم تزریق میکرد خاستم ابروهامم. کمی بره بالاتر ولی انگار پایینتر اومدن دیروز تا الان چکار کنم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792