سلام بچه ها . من باردارم ولی به دلیل این که دوست جوانم خیلی یهویی و الکی دیابت گرفت و برای همیشه انسولینی شد یه فوبیای خاصی دارم نسبت به این بیماری . مدام از اول بارداری نگران بودم و دستگاه خریدم و آزمایش میدم . مثلا نتیجه امروزم رو ميگم براتون که تصمیم گرفتم رژیمی نخورم و اصلا ببینم چیزیم هست .
ناشتا 87 بود .
یک ساعت بعد از میان وعده که میوه و بیسکوییت و یه لقمه قد دو تا کف دست نون داشت 104 بود . ناهار هم رفتم فست فودی جاتون خالی دلستر و پیتزا و ساندویچ ژامبون و نان سیر خوردم . دو ساعت بعد قندم 118 بود . نظر شما چیه؟ تو آزمایش خونم هم قند ناشتا نرمال بود