2777
2789
عنوان

قضاوت بکنید

222 بازدید | 10 پست

خانوما من ۲۱سالمه ۶ساله ۵ساله ازدواج کردم شوهرم ۳۴سالشه یه دختر دوساله نیمه هم دارم

شوهرم به شدت آدم روانی عصبی هستش یعنی من اصلا حق اظهار نظر تو زندگی ندارم سر کوچکترین بحثی کتکم میزنه میگه برو خونه بابات یعنی دست بزنم داره الان دیگ هفته ای دوبار شده کتک زدنش جلوی بچه

بد قلبه من فقط خونه بابام میرم همسایه هستیم اونم باید هم از مادرشوهرم اجازه بگیرم هم زنگ بزنم شوهرم نصف روز برم بیام همیشه هم دعوا شیونه بعدش خسته شدم دیگ از سکوت کردن دربرابر چون اگر حرفی بزنم کتکم میزنه یه بار انقدر ماهاموکشید زد به صورتم گوشوارهامو پاره کرد به نظرتون من حق دارم طلاق بگیرم با این تفاسیر من در حق بچم کوتاهی نمیکنم میخوام دخترم رو ببرم اما باباش وحشیها میگه خودت برو اما بچه رو ببری میام پدرت رو میکشم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


طلاق بگیری جایی نداری بری

والدینی ک دختر ۱۵ساله شوهر میدن، الانم طلاق بگیری ب ی سال نشده ب مرد ۵۰ساله میدنت

اصلا طلاق نگیر فقط بپه نیار

لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.

بله حق داری.اگه پدر خوبی هست نگران دخترت نباش. تنشی که الان بینتون هست بیشتر به بچه آسیب میزنه. اگرم راهی هست که مثلا بتونی مدیریت کنی و دعواهاتون کمتر بشه تا بزرگ تر شدن دخترت یع جوری مدیریت کن

کاربران عزیز لایک نفرماییییید🌈 کاربری خربوریدان دیگه نیست پس انقد به کاربری من گییییییر ندید😏نی نی یار عوض نمیکنه والا وگرنه هم خودم و راحت میکردم هم شما رو.فضولا🌚

بله حق داری.اگه پدر خوبی هست نگران دخترت نباش. تنشی که الان بینتون هست بیشتر به بچه آسیب میزنه. اگرم ...

بچه ۲ساله مگه پدر میتونع جمع کنه؟

بپه داری اصلا؟؟؟؟؟

لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.

بچه ۲ساله مگه پدر میتونع جمع کنه؟بپه داری اصلا؟؟؟؟؟

بله دوتا دارم.

کاربران عزیز لایک نفرماییییید🌈 کاربری خربوریدان دیگه نیست پس انقد به کاربری من گییییییر ندید😏نی نی یار عوض نمیکنه والا وگرنه هم خودم و راحت میکردم هم شما رو.فضولا🌚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز