بعضی وقتا آدم هرچقدر فکر میکنه و سبک و سنگین میکنه
عقلش به هیچی نمیرسه انگار فقط مجبوری بشینی ببینی چی قراره بشه.
چقدر سخته ندونی که باید چ غلطی کنی..
بعضی وقتا آدم مثل یه بچه پنج ساله سردر گم و ناتوانه
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اوهومدقیقااون موقع که لحظه ی اخره و میبینی نشد و نه میتونی اعتراض کنیم نه میتونی حلش کنی نه میتونی ب ...
دقیقا...
گاهی وقتا آدم میخواد فقط از تجربه بعضی لحظات قرار کنه.
چشمات باز کنی ببینی یا خیلی رفته جلو یا خیلی برگشته عقب
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!
امیدوارم شرایط برات تغییر کنه و بتونی باز از جات بلند بشی اینبار محکم تر و قوی تر زندگیو شروع کنی...
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!
ما توبه شکستیم ولی دل نشکستیم :)................فاجعه اونجاست که یه نفرو به همه دنیا و آدماش ترجیح میدی ، بعد همون یه نفر ساده ترین چیزها رو به تو ترجیح میده!به قول شاعر : وای بر من، تو همانی که امیدم بودی؟!