یه سوال دارم من تو ی جمع بودم یه گروه دوستانه یه پسریم دوستانه بود
بعد این کم کم یجوری شد انگار حس داره
منم یجورایی نه مستقیم نشون دادم نمیخام برم تو رابطه
الان همون دوستی اولیم نداره سلامم نمیکنه
چه مسخره
میگن یعنی مسخرس الان همون دوستی معمولی که با بقیه داره با من نداره