2777
2789
عنوان

کاربر 0010

196 بازدید | 4 پست

من اصلا دنبالش نمیکردم نمیشناختمش

یهویی یکی از تاپیکاشو دیدم زدم رو اسمش چنتاشو خوندم

دیدم چقد داره فخر میفروشه انگار همه بدبختن اون خوشبخت شده بلاگر نینی سایت همه چیشو میزاره

انگار عقده داره حس میکنم فیکه

نمیدونم شاید حدسم غلطه و راس میگ این حسو گرفتم شما نظرتون چیه راجبش

به امید ارزو های قشنگمممم

تاپیک در مورد دیگران ممنوعه

یعنی که چی این کار که جمع بشید دور هم در مورد یه کاربر صحبت کنیم....

سبزی هم بدیم پاک کنین دور هم

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

حسمو گفتم

خیر

گفتی در موردش نظرتون چیه

در هر حال تعلیق میشی اگر گزارش بزنه

چون تاپیک ممنوعه

قفلش کن

بیا بنویسیم مثل درس، مثل مشق، تو کتاب تاریخ فردا... بیا بنویسیم ما هنوز زنده ایم، زیر بار غم ها و دردا .... بیا بنویسیم روزگار قاتل امیده، ولی ما میدونیم شب تار، آخرش سپیده.... جنگ و قهر و تحریم و ستم، این جهان پلشته، کی میدونه غیر خودمون، چی به ما گذشته..... هیشکی توی تاریخ، قد ما خون دل نخورده، واسه یه ذره زندگی اینهمه نمرده .... ته همه این غما، باز ما سربلندیم، یه روزی میاد که با هم دوباره بخندیم .... بماند به یادگار، زمستان ۱۴۰۴

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز