2777
2789
عنوان

رابطه وقتی

161 بازدید | 0 پست

رابطه وقتی می‌ماند که آدم‌ها در کنار هم

"آرام" باشند، نه "مضطرب".


لیوان می‌افتد و می‌شکند...

ماشین تصادف می‌کند...

قرار دیر می‌شود...

چیزی یادش می‌رود...


این‌ها پایان دنیا نیست؛

اما واکنش ما می‌تواند پایان امنیت رابطه باشد.

گاهی یک «عیبی نداره عزیزم، پیش میاد»

قدرتی دارد که هیچ «دوستت دارم» به پایش

نمی‌رسد. آدمِ امن بودن یعنی در لحظه‌های سخت، آغوش باشی؛ نه تهدید، تحقیر و یا ترس.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز