2777
2789
عنوان

بارداری

93 بازدید | 12 پست

سلام خانما الان دیدم عددبتا رو تو هفته4/5


زدن 2000وخورده ای اما من امروز آز دادم خیلی 


بالاست که نکنه پوچه؟ دارم میمیرم از استرس

میشه برا سلامتی خودمو  نی نیم صلوات بفرستین  

از الان بخای همه چیو کنکاو کنی که اعصاب واست نمیمونه

بیخال شو بسپار به خدا

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤

منم بتام بالا بود 

هفته ۵ بیشتر از ده هزار بود

یه دختر سالم و باهوش دارم شکر خدا

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای یعنی پوچه؟

نه عزیز من کی گفتم پوچه؟؟؟؟؟؟

گفتم‌مسئله زیاده همیشه جنبه مثبت رو ببین نه بدترین حالت ممکن رو

فَاصبِر اِنَّ وَعدَالله حق وَلایَستَخِفنَّک الَّذینَ لایوقِنون...... مُهری از مِهر ❤حسین(ع) ❤حک شده بر یاقوت دلم .. از ازل تا به ابد شکر کنم حکاک را❤
اره عزيزم دكترم گفت هرچي بالاتر باشه بهتره

خب اخه تو یه تاپیکی اکثرا 2000/3000زده بودن من ترسیدم چرا مال من اینقدر زیاده

ممنونم عزیزم

میشه برا سلامتی خودمو  نی نیم صلوات بفرستین  

هرچي بالاتر باشه ني ني جاش محكمتره خيالت راحت اگه پايبن باشه جاي نگراني داره عزيزم

👼🏻🤰🏻دلبندم بند بند دلت را به خدايي بسپار كه بيشتر از من هوايت را دارد👼🏻🤰🏻
هرچي بالاتر باشه ني ني جاش محكمتره خيالت راحت اگه پايبن باشه جاي نگراني داره عزيزم


وای جدی خیالمو راحت کردی خدا خیرت بده

میشه برا سلامتی خودمو  نی نیم صلوات بفرستین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792