2777
2789
عنوان

خرید بارداری

125 بازدید | 15 پست

میخوام‌لباسا بخرم ک‌برای بارداری و بعدش ک تازه زایمان کردم ب کار بره  مثلا لباس زیر یک سایز بزرگتر بردارم کافیه یا دو سایز شلوار‌ کمر کش بردارم بعد شومیز جلو دکمه  همش یک سایز بزرگتر الانم باشه خوبه؟؟

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

منم فقط میخوام شرت بارداری و شلوار بارداری بخرم

عزیزم شلوار بارداری قیمت کردم زیر ی تومن نبود من پارچه گرفتم دوختم مناسبتر شد

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم فقط میخوام شرت بارداری و شلوار بارداری بخرم

ساحلی هم نیازه ب نظزم برا بعدش هم ک جای بخیه نباید چیزی بگیره خوبه راحته  من حالا سه ماهم گفتم برم بگیرم یهویی ک هی نرم بازار تو شلوغی برا بعد زایمانمم باشه اخه ی بچه دیگه دارم سخته

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

شلوار گشاد کمر کش فری سایز بگیر

شوممیز یا پیراهن فری سایز

سوتین ۱یا ۲سایز بزرگتر بگیر ولی شورت سایز خودت از این نخیا بگیر

چرا همش منفی های زندگیتو میبینی؟ میدونی خودت و ذهنت باعث پرورششون میشی؟ از این ببعد بگرد دنباله مثبتها و بخاطرش خدارو شکر کن، اونوقت منتظر اتفاقای خوب باش💜
عزیزم شلوار بارداری قیمت کردم زیر ی تومن نبود من پارچه گرفتم دوختم مناسبتر شد

دیگه کلا هیچ شلواری زیر یک نیس

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

دیگه کلا هیچ شلواری زیر یک نیس

اره دقیقا منم گفتم بخرم ک فقط ۴ ماه کمتر بپوشم بعد زایمان حیفه واقعا زورم اومد براهمین پارچه خریدم دادم کمر کش بدوزن واسم

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

شلوار گشاد کمر کش فری سایز بگیرشوممیز یا پیراهن فری سایزسوتین ۱یا ۲سایز بزرگتر بگیر ولی شورت سایز خو ...

نظر خوذمم همینه شلوار بگ کمر کش بردارم شومیز ها حلو دکمه و تیشرت باکسی برا بیرون  ساحلی نخی هم برا خونه خالا قد کوتاه و‌بلند

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

اره دقیقا منم گفتم بخرم ک فقط ۴ ماه کمتر بپوشم بعد زایمان حیفه واقعا زورم اومد براهمین پارچه خریدم د ...

من بگ‌کمر‌کش میگیرم ک‌بعدش هم بشه پوشید اینا هس کمر قابل تنظیم من بارداری چاق نمیشم زیاد فقط جهت راحتی میگم بارداری قبلم پنج کیلو چاق شدم

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

من بگ‌کمر‌کش میگیرم ک‌بعدش هم بشه پوشید اینا هس کمر قابل تنظیم من بارداری چاق نمیشم زیاد فقط جهت راح ...

نه عزیزم حتما باید بگیری من هنوز تازه وارد ماه ششم شدم رفتم پیش دکترم دعوا کرد میگه باید شلوارت گشاد باشه چون ب بچه فشار میاد

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

نه عزیزم حتما باید بگیری من هنوز تازه وارد ماه ششم شدم رفتم پیش دکترم دعوا کرد میگه باید شلوارت گشاد ...

خب شلوار کمر کش‌گشاده‌میگم‌ک من چاق نمیشم بچه قبلم کل بارداری تا زایمان پنج کیلو اضافه کردم نمیدونم دیدی این کمرکشا خودش ازاده  بعدش هم میشه پوشید حدود دو پونصد هس 

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

خب شلوار کمر کش‌گشاده‌میگم‌ک من چاق نمیشم بچه قبلم کل بارداری تا زایمان پنج کیلو اضافه کردم نمیدونم ...

شکمت چقدر بزرگ میشه عزیزم 

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

شکمت چقدر بزرگ میشه عزیزم

خیلی کم  البته من ورزشکارم  مثلا الان سه ماهم شکم شوهرم از من بزرگتره البته زایمان دومم هس  فقط ماه هشت تا نه هفته سی دو تا سی هشت ی کم بزرگ‌میشه مشخص میشه باردارم سر قبلی همین بود

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

خیلی کم البته من ورزشکارم مثلا الان سه ماهم شکم شوهرم از من بزرگتره البته زایمان دومم هس فقط ماه ...

ماشالا بهت عزیزم افرین 

حتما زایمانتم اسونه

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

ماشالا بهت عزیزم افرین حتما زایمانتم اسونه

نه سزارین میکنم خیلی خیلی سخته خصوصا از تخت پایین امدن راه رفتن خون ریزی زیاد دارم

کارشناسی ارشد مترجمی 🍫خانه دار🍫ورزشکار 🍫 تایپک ها انرژی مثبت تگ‌کنید 🍫قدیمی اینجا از سال نود و چهار‌ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش