من ترم ۷ ام
تو درسام موندم
رشتم مترجمیه
میگم برم بدم امتحان هام را پاس کنم بره ؟
اشکال نداره فقط نمره پاس بگیرم بره
دارم دیوانه میشم با درسا
گر گرفتم
حالم بهم میخوره دیگه
آخه چرا بعضیا میگن معدل مهمه
دلم میخواد تموم شه راحت شم
بنظرتون ندم امتحان را بذارم دوباره بخونم؟یا بدم