2777
2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

چند سالته و جای جوشه چجوریه چال شده؟

۲۵سالمه 

۲۳سالگی اینجور شدم کربوکسی ۳جلسه رفتم

و پی ار پی ٣جلسه بهتر شدم ولی کلا الان لک دارشده پوستم بیشتر داغون بودنش به چشم میاد🥲کلا کارای زیبایی برای جذاب شدن پوست انجام دادید پیشنهاد بدید؟

۲۵سالمه  ۲۳سالگی اینجور شدم کربوکسی ۳جلسه رفتم و پی ار پی ٣جلسه بهتر شدم ولی کلا الان لک دارش ...

ادادم زیاد ولی دکتر گفت که نمیشه دیگه منم وبش کردم جوش زیاد زدم رفتم دکتر که جوش ها بره یک چیزی داد زدم جوش ها رفت ولی صورتم چال شد 

ادادم زیاد ولی دکتر گفت که نمیشه دیگه منم وبش کردم جوش زیاد زدم رفتم دکتر که جوش ها بره یک چیزی داد ...

به نظرم پی ار پی خوب بود

حالا ی دکترو بهم معرفی کردن فردا پس فردا میرم دوره درمانو شروع میکنم اگه نتیجه بخش بود باهاتون درمیون میذارم شروع کنید

عزیزجان من پوستم پر از چاله چوله شده بود وحشتناک خودم میترسیدم خودمو تو آینه نگاه کنم رفتم مرکز ریحان برام سابسژن و نیدلینگ و پی آرپی انجام دادن چند جلسه عالی شد واقعا پوستم عکس صورتم تو پیجشون گزاشتن برو ببین حتما

@skincare_reihane

09908261691

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز