اغلب ما بر این باوریم که:
«اگه بتونم گذشته رو پاک کنم، خوب میشم.»
اما روان انسان اینگونه کار نمیکنه،
گذشتهی ما پاک نمیشه، نابود هم نمیشه،
حتی بتن هم روی اون بریزی محو نمیشه.
بد نیست بدونید که:
روان ما نه با فراموش کردن، بلکه با به یاد آوردنه که التیام پیدا میکنه.