قلب_آبی مدیر استارتر عضویت: 1398/11/24 تعداد پست: 285 عنوان موسسه یادوین 383 بازدید | 4 پست کسی دوره مشاورش شرکت کرده استخدام شده ؟؟اصلا معتبره چون مجازی آموزش میدن و سفته ۴۰ میلیونی میگیرنتو بله هم کانال زدن 1404/09/06 | 22:05 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
hgfbgt عضویت: 1400/05/31 تعداد پست: 13 دقیقا منم تو همیم وصعیتماگهی شونو دیدمعضو کانالم کردنگفتن بعد اموزش هم ۴۰ تومن سفتهواقعا نمیدونم باید چیکار کنماگه کسی درمورد شون چیزی میدونه بگه لطفااا
گتسبی_بزرگ عضویت: 1402/05/31 تعداد پست: 798 دقیقا منم تو همیم وصعیتماگهی شونو دیدمعضو کانالم کردنگفتن بعد اموزش هم ۴۰ تومن سفتهواقعا نمیدونم بای ... سلام عزیزم شما سفته رو دادین یا نه؟