sahel800 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/26 تعداد پست: 33 عنوان کنسرو 56 بازدید | 7 پست شب مهمون دارم سالاد درست کردم یادم رفت قبلش کنسرو سبزیجات رو بجوشونمبریزم دور سالاد رو؟🤦🏻♀️😭 1404/09/06 | 07:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sahel800 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/26 تعداد پست: 33 خطرناکه ، کنسرو باید حتما ۲۰ دقیقه جوشیده بشه خودم دو تا قاشق از سالاد رو خوردم چیزیم نشه🤦🏻♀️🥲
yasilove عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 30789 ما اصلا کنسرو سبزیجات و اینا رو جوش نمیدیم تعلیق دائم🚫 اکانت فیک❌
sahel800 مدیر استارتر عضویت: 1403/11/26 تعداد پست: 33 ما اصلا کنسرو سبزیجات و اینا رو جوش نمیدیم جدی؟خطرناک نیست؟
نداخانم عضویت: 1397/08/06 تعداد پست: 19180 ما اصلا کنسرو سبزیجات و اینا رو جوش نمیدیم خب اشتباه می کنید عزيزم، اتفاق بار پیش میاد هر کنسروی حتما باید جوشیده بشه شما که اطلاع نداری الان اون کنسرو سالمونلا یا بوتولینوم داخلش فعالیت کردن وتوکسین آزاد کردن یا نکردن
yasilove عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 30789 جدی؟خطرناک نیست؟ نه چون سرد سرو میشه دیگه تعلیق دائم🚫 اکانت فیک❌
yasilove عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 30789 خب اشتباه می کنید عزيزم، اتفاق بار پیش میاد هر کنسروی حتما باید جوشیده بشه شما که اطلاع نداری الان ... ممنون چون کنسروهایی که سرد باشه مثل ذرت شیرین و میکس سبزیجات اینا رو همینجوری مصرف میکردیم تعلیق دائم🚫 اکانت فیک❌