2777
2789
عنوان

بیاییدد

94 بازدید | 9 پست

بچها همکارم به‌من میگه 

عسلو بزن تو خامت ات 

یعنی چی؟

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


😷

یعنی چی؟

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤
چ موقع بهت میگه اینو ؟؟؟

همینطوری بیکار بودیم چند بار گفته

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤
داشتین کنار هم چیز میخوردین بعد اینو گفته ؟؟؟ یا نه همیجور الکی گفته ؟؟؟

همین جوری الکی چیزی نمیخوردیم 

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤
من ک چیز خوبی از حرفش برداشت نمیکنم . اخه خامه و عسل و اینا یعنی ....

یعلی چی؟؟؟ میشه واحد بگید توروخدا

حساب کاربری واگذار شده🌼مادر نیستم اما زمانه مادرانه مهربانی به من آموخت ،با چشم هایی تا صبح بیدار تو را تیمار گرم تو تب کنی من وجب به وجب مراقب پیشانی و دل کوچکت باشم ❤از خون نمیترسم ولی سرخی را برخلاف همه ی عاشق های رمانتیک کوچه و بازار شهرت دوست ندارم ❤بی اعتنا به سکه های آخر ماه با جان و دل تا جان دارم بی اعتراض پرستار دل پر درد توم ❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز