ویروسی که این فصل اکثر مردم درگیری هستند سرماخوردگی نیست بلکه آنفولانزا و کرونا هست
اگر مردم کشور ما هرساله واکسن آنفولانزا میزدن و پیشگیری میکردند و رعایت،الان بیمارستان ها پر ازافراد بیمار نبود
برای این بیماری باید مقدار زیادی آب و مایعات بخورید که این ویروس زودتر از بدن خارج بشه و غذاهای مقوی که بدن ضعیف نشه یا مقاومتش رو از دست نده
دارو برای هر علائم ::؛
شربت سالبوتامول برای سرفه
شربت دیفن غرغره کنید جهت گلو درد
قرص آزیترومایسین خشک کننده
قرص جوشان ویتامینه
قرص ناپروکسن برای بدن درد
شیاف استامینوفن برای تب
آمپول دگزا مسکن
آمپول نوروبیون .تقویتی