دکی1402 مدیر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان تک نیت | مشاهده متن کامل بحث + 837 بازدید | 173 پست کسی بلده واسم بگیره ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1404/09/04 | 17:45 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
yyugbggg عضویت: 1404/01/05 تعداد پست: 1675 دوستان پی وی بپرسین تا سر فرصت جواب بدم سلام خداییش از الان میشه با سين ؟
nuran730 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 4449 سخته ولی شدنیه گلم خواهش میکنم جوابم رو بدهسجاد خودش برمیگرده بهم؟در کل با سجاد ازدواج میکنم یانه؟ جدا از سختی هاشاگه نه که بیخیالش بشم و امیدی نباشهلطفا لطفا ترو جان عزیزت جواب بده لطفا برای دلم و گره گشاییم صلوات بفرستین/آزادی غزه/ایران/
یخستههتنها عضویت: 1400/10/24 تعداد پست: 340 سخته ولی شدنیه عزیزم لطفا برا من ومیگی تکمیل ظرفیت برگزار میشه یا مجدد باید ازمون بدم؟؟🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲 برام دعا کنید لطفا 🙏 ارزوم براورده شه 🥺چهارسال منتظرم
nuran730 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 4449 عزیزم منم میگی.. کی بهم پیام میده؟ دلتنگ نیس؟ یکمی دربارش بگو. حالم خیلی بده آریامیس به شمام شماره داد؟ لطفا برای دلم و گره گشاییم صلوات بفرستین/آزادی غزه/ایران/
قارامان عضویت: 1398/10/20 تعداد پست: 4480 آریامیس به شمام شماره داد؟ آره ولی نمیدونم هزینش چقدره زنگ نزدم.
nuran730 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 4449 آره ولی نمیدونم هزینش چقدره زنگ نزدم. زنگ نزنیاااا سرکاریع پسر نووجونه لطفا برای دلم و گره گشاییم صلوات بفرستین/آزادی غزه/ایران/
قارامان عضویت: 1398/10/20 تعداد پست: 4480 زنگ نزنیاااا سرکاریع پسر نووجونه اینجا دیگه شورشو در آوردن😒😒😒
nuran730 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 4449 اینجا دیگه شورشو در آوردن😒😒😒 دقیقااا لطفا برای دلم و گره گشاییم صلوات بفرستین/آزادی غزه/ایران/