2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گاهی سخته جواب شیراز ولی راضی نیستی برای همین نخواستم ناراحت بشی

@آریامیس‍ 

نه ناراحت نمیشم لطفا صادقانه بگیددد بهم 

یعنی احتمال شیراز بیشتره ؟ زندگیم وابسته به این قضیس خواهش میکنم جوابمو بدید

دختری با عطر پرتقال و بهار نارنج 🐣🌱به زیبایی گلهای بهاری و شکوفه های گیلاس🌺پر از امید و ارزو🎀❤️و دختری سرشار از هنر و انگیره و ظرافت 💜

منبع اصلی درامدت نیست

فیزیوتراپی دندون پزشکی روانشناسی میشه بگین چی میارم

    اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️‍🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِ‌متن‌دیدم‌كِ‌خیلی‌قشنگ‌بودنوشته‌بود:بعضی‌هامعتقدن‌وقتی‌دوگوش‌انسان‌ روکنارهم قرار‹ بدیم‌شکل‌قلب‌ایجادمیشه ›وکلمه‌قلب‌به‌انگلیسی‌میشه: ‹ Heart ›كِ‌‌در وسطش‌کلمه‌گوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برای‌تصاحب‌قلب‌کسی‌ابتدابایدیاد‌بگیریدبهش‌گوش‌بدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته

از طریق کسی که اقدام کردی بهت خبر میدن واسطه خوش خبر داری

واسم میگیری عزیزم 

من ی مادرم ی زن که تمام دغدغه اش بچه اش امیدوارم هیچ پدرومادری امتحان نشه  الهم صل ال محمدوال محمد و عجل فرجهم

زهرا جان من قبلاً با شما صحبت کردم مانع داری تو کارت باید اونو برداری

میتونم خصوصی با شما صحبت کنم؟

همه عالم تن است و ایران دل ❤ هر کجا رو گشتم واژه ای زیباتر از تو پیدا نکردم<< وطنم ایراااان>>

منبع اصلی درامدت نیست

سلام عزیزم منم میگی کی باردار میشم 

نی نی اخه پس کی میای🥺 اگه بدونی آبجی برات چیا خریده اگه بدونی مامان یواشکی برات چیا خریده زودتر بیا..اگه بدونی آجی تو راه مدرسه همش میگه چرا من فقط تنهام بیا دیگه.👧👶🏻👨‍👩‍👧‍👧خدایامنتظر معجزه بزرگت هستمهرکی امضام و خوند واسه حاجتم یه صلوات مهمونم کنه....انشالله یه روزی تیکر بزارم بگم دیدین منم  باردار شدم  خدایا سپردم دست خودت خودت درستش کن

سلام بزرگوارخوبین؟شبتون بخیرخیلی زیاد ازتون ممنونم،،،منم از صمیم قلبم براتون حمد میخونمراستش این موق ...

سلام عزیزم 

خوب بهشون بگو پیشمان شدم، نزار چن سال دیگه حسرتشو بخوری، ممنونم عزیزم دعا کن شوهرم استخدام بشه 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز