دکی1402 مدیر عضویت: 1402/05/11 تعداد پست: 10360 عنوان تک نیت | مشاهده متن کامل بحث + 837 بازدید | 173 پست کسی بلده واسم بگیره ؟ جز اسی کسی پست منو ریپ نزنه .نظر شخصیمه.چرا باید درمورد نظر شخصیم به شما جواب بدم 1404/09/04 | 17:45 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ماه_شبگرد عضویت: 1401/07/28 تعداد پست: 9381 زوده براش هنوز بهش فکر نکرده مرسی عزیزم 😘 چقدر شما مهربونییی
mehtajon عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 25329 اهل تصمیمات دلی این مال منه؟ اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِمتندیدمكِخیلیقشنگبودنوشتهبود:بعضیهامعتقدنوقتیدوگوشانسان روکنارهم قرار‹ بدیمشکلقلبایجادمیشه ›وکلمهقلببهانگلیسیمیشه: ‹ Heart ›كِدر وسطشکلمهگوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برایتصاحبقلبکسیابتدابایدیادبگیریدبهشگوشبدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته
آریامیس عضویت: 1404/07/08 تعداد پست: 1611 من وارد طراحی دوخت استایل و... میشم؟@آریامیس یه کم بازی با رنگ دیدم برات و نو اوری
_hana1 عضویت: 1400/02/22 تعداد پست: 4985 یعنی دوری و سنگینی اها یعنی باهم کلا آینده ای نداریم ای آنکه دوستت دارم اما ندارمت جایت همیشه در دل من درد میکند 🥲🥲🥲💔
mehtajon عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 25329 یه کم بازی با رنگ دیدم برات و نو اوری به عنوان حیطه اصلیم میشه یانه؟@آریامیس اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِمتندیدمكِخیلیقشنگبودنوشتهبود:بعضیهامعتقدنوقتیدوگوشانسان روکنارهم قرار‹ بدیمشکلقلبایجادمیشه ›وکلمهقلببهانگلیسیمیشه: ‹ Heart ›كِدر وسطشکلمهگوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برایتصاحبقلبکسیابتدابایدیادبگیریدبهشگوشبدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته
nuran730 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 4471 ۳ وعده یعنی ۳ سال دیگه راستش نه اومد من همون سه سال دیگه قراره کارام اینجا تموم بشه، یعنی مهاجرت نمیکنم سه سال دیگه؟چراو برای ازدواجم با سجاد مانع چیه؟چجوری رفع کنم؟ تهش با سجاد ازدواج میکنم آیا؟ لطفا برای دلم و گره گشاییم صلوات بفرستین/آزادی غزه/ایران/
اردک_جونی عضویت: 1404/08/16 تعداد پست: 2642 یه کم بازی با رنگ دیدم برات و نو اوری درخواست منو قبول نمیکنی گلم ؟اسمم آیلین . امسال مهندسی کامپیوتر مشهد یا شیراز یا اصفهان میارم ؟ اگه اره میشه بگی احتمال کدوم بیشتره ؟@آریامیس دختری با عطر پرتقال و بهار نارنج 🐣🌱به زیبایی گلهای بهاری و شکوفه های گیلاس🌺پر از امید و ارزو🎀❤️و دختری سرشار از هنر و انگیره و ظرافت 💜
mehtajon عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 25329 نه گلی برای کسی دیگه بود بببخشید😂😂🦧 اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِمتندیدمكِخیلیقشنگبودنوشتهبود:بعضیهامعتقدنوقتیدوگوشانسان روکنارهم قرار‹ بدیمشکلقلبایجادمیشه ›وکلمهقلببهانگلیسیمیشه: ‹ Heart ›كِدر وسطشکلمهگوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برایتصاحبقلبکسیابتدابایدیادبگیریدبهشگوشبدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته
nuran730 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 4471 ۳ وعده یعنی ۳ سال دیگه راستش نه اومد من همون سه سال دیگه قراره کارام اینجا تموم بشه، یعنی مهاجرت نمیکنم سه سال دیگه؟چراو برای ازدواجم با سجاد مانع چیه؟چجوری رفع کنم؟ تهش با سجاد ازدواج میکنم آیا؟ لطفا برای دلم و گره گشاییم صلوات بفرستین/آزادی غزه/ایران/
آریامیس عضویت: 1404/07/08 تعداد پست: 1611 من همون سه سال دیگه قراره کارام اینجا تموم بشه، یعنی مهاجرت نمیکنم سه سال دیگه؟چراو برای ازدواجم با ... فعلا روی رابطه آن تمرکز کن
mehtajon عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 25329 یه کم بازی با رنگ دیدم برات و نو اوری مهاجرت یا موندن بین ۳ ت ۶ سال دیگه؟ اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِمتندیدمكِخیلیقشنگبودنوشتهبود:بعضیهامعتقدنوقتیدوگوشانسان روکنارهم قرار‹ بدیمشکلقلبایجادمیشه ›وکلمهقلببهانگلیسیمیشه: ‹ Heart ›كِدر وسطشکلمهگوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برایتصاحبقلبکسیابتدابایدیادبگیریدبهشگوشبدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته
mehtajon عضویت: 1403/01/25 تعداد پست: 25329 یه کم بازی با رنگ دیدم برات و نو اوری شخصیت همسرایندم؟@آریامیس اصلا درخواست ندین دیگه قبول نمیکنم❌الله💜زائری بارانی ام، آقـا بـه دادم مـی رسی؟!بی پناهم، خسته ام، تنها؛ به دادم می رسی؟!❤️🩹یاحسین یاشریفه خاتون یارباب یاام البنین یجایِمتندیدمكِخیلیقشنگبودنوشتهبود:بعضیهامعتقدنوقتیدوگوشانسان روکنارهم قرار‹ بدیمشکلقلبایجادمیشه ›وکلمهقلببهانگلیسیمیشه: ‹ Heart ›كِدر وسطشکلمهگوش‹ Ear › وجودداره :) . .و میگن :♡برایتصاحبقلبکسیابتدابایدیادبگیریدبهشگوشبدید . .💙′🔓′! ›♥️برچهره ی دلربای مهدی صلوات♥️یدونه صلوات مهمونم میکنی مهربونم💗«فَإِذَا قَضَىٰ أَمْرًا فَإِنَّمَا يَقُولُ لَهُ كُنْ فَيَكُونُ»خُدا بخواهد غیرممکن هم ممکن میشود.سنم درسته
قلبقرمز عضویت: 1404/06/11 تعداد پست: 1437 فعلا روی رابطه آن تمرکز کن گلی چیشد راجب آیندم بگو درخواستمو قبول کن